Follow Me @Charmedka

03.09.24

L. J. Smith - Inferno


Spisovatel: L. J. Smith 
Originální název:
The Kill
Série: Zakázaná hra
Díl: 3.
Počet stran: 224
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 1994
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
 
"Jestli je chceš zpátky, vydej se na hon za pokladem. Ale nezapomeň: Jestli prohraješ, cena bude vysoká!" To byla poslední slova, která Julian pronesl předtím, než zmizel s Tomem a Zachem ve Světě stínů. Jenny a její přátelé musí vstoupit na území nepřítele a tam ho zničit. Vybaveni kouzelnými runami míří k bráně, za kterou je může čekat utrpení, nebo dokonce smrt.
Zakázaná Hra se chýlí ke konci, cesta do pekel se otevírá...





Z této série jsem byla naprosto nadšená, první díl mě neskutečně chytl a ač pokračování bylo maliličko slabší, furt se jednalo o super příběh, obzvlášť, když si vezmeme, že to napsala L. J. Smith, autorka Upířích deníků. Ty bohužel taková hitparáda nejsou. K poslednímu dílu jsem se teda dostala s velkým zpožděním, ale lepší pozdě, než vůbec.

Příběh navazuje přesně tak, kde skončil díl předchozí. Ač jsem měla mezi díly velkou prodlevu, překvapivě jsem neměla vůbec problém se začíst, zorientovat se v postavách a v předchozích událostech.

Příběh se tentokrát odehrává v zábávním parku Joyland, je to obrovské klišé a vlastně nic originálního, ale ty strašidelné parky prostě fungují pořád a u mě hned stouplo nadšení, já to mám ráda, takže za mě plus za prostředí.

Julian, vládce pekel, unese do stínů Toma se Zachem a je na Jenny a ostatních přátelích, aby je oba vysvobodili. Stačí jen vyhrát další hru.

Zábavní park je vážně wow, díky němu je tu spousta prostoru pro strašidelnější momenty, lekačky a nečekaná nebezpečí. Rozhodně se jedná o nejstrašidelnější díl. Na druhou stranu mi přijde, že postavy trošku zhlouply, je to velmi jednoduché čtení a postavy opravdu mladé a naivní.

Jenny se snaží přesvědčit hlavně sebe, že ji na Tomovi tolik záleží, ale láska se jí nedá vůbec věřit. Ostatní postavy jsou popsány spíše tak povrchně a nemají moc prostoru. Naopak Julian ho dostal hodně, svým způsobem s ním začnete soucítit a budete ho litovat, protože ztrácí tu velkou masku záporáka.

V rámci young adult moc povedená série, má své chyby, je hodně jednoduchá, ale jedná se o příjemné jednohubky s fajn příběhem, který chytne.

Žádné komentáře:

Okomentovat