Follow Me @Charmedka

30.04.19

Zkouknuto (13)

Krásné úterý!
Dnes tu máme poslední dubnový den, strašné, jak ten měsíc utekl. Pálíte čarodějnice? A máte plány na zítřejší volno? Třeba hledat rozkvetlou třešeň?

Zkouknuto tu bylo před měsícem a půl a jelikož jsem toho poslední dobou hodně viděla, hlavně díky dvoutýdennímu volnu, tak není proč čekat a rovnou to shrnu. Navíc úplně teď chybí Movie tipy, tak Vám filmy alespoň ukážu v těchto článcích.

Padesátka
Že jsem blbostí v poslední době viděla hodně, ale tahle je jednoznačně největší. Bylo to naprosto o ničem a u konce jsem si říkala, zda je opravdu konec, protože to nemělo hlavu ani patu. Hodnocení 0/5

Teorie všeho
Film jsem chtěla vidět už v době, kdy vyšel a to je pěkných pár let, jsem ostuda. Jedná se o životopisný snímek o životě Stephena Hawkinga a bylo to neskutečně dojemný, smutný a Eddie Redmayne? Neuvěřitelný herecký výkon, nechápu, jak perfektně zvládl zahrát ochrnutí. Hodnocení 4/5

Slender Man
Ráda bych viděla zas po dlouhé době nějaký pořádný horor, což Slender Man rozhodně není. Absolutně nedokázal film udržet moji pozornost, herecké výkony bídné a strašidelné ani za mák. Hodnocení 1/5

Vybíjená
Vůbec nechápu, proč nakonec podlehnu pocitu, že musím doplnit mezery v českých filmech a když v televizi nějaký běží, tak se v poslední době i mrknu. Další blbost, která nebyla vtipná, neměla zajímavý děj a nebavilo mě to. Hodnocení 1/5

Louskáček a čtyři říše
Jsem moc ráda, že jsem na filmu nebyla v kině, protože bych byla o to víc zklamanější. Vánoční film s fajn hereckým obsazením, ale postrádala jsem tu kouzelnou vánoční atmosféru, kterou hezké kostýmy a roztomilé myšky nedokázaly navodit. Celé to bylo takové nemastné neslané. Hodnocení 3/5

Debbie a její parťačky
Krimi komedie, která navazuje na Dannyho parťáky. Bohužel za mě silný podprůměr, přitom parádní herečky jako je Sandra Bullock, Helena Bonham Carter či Annie Hathaway. Chvilkami jsem vůbec nevnímala a během filmu zvládala x dalších věcí. Občas se zasmějete, ale ve výsledku nic moc. Hodnocení 2/5

Nebezpečná laskavost
Naopak tahle krimi komedie mě chytla hodně. Nádherná Blake Lively a Anna Kendrick mě nalákaly a nezklamaly. Za mě hodně poutavé a až do konce jsem byla napnutá, o co přesně půjde, co se stalo. Mám výhrady jen ke konci, který byl neskutečně přehnaný a pitomý, ale jinak spokojenost. Hodnocení 4/5

V pasti času
Tohle muselo vzniknout pod vlivem všech zúčastněných, jinak si to nedokážu vysvětlit. Hodnocení 2/5

Aquaman
Teď si představte tu slinu, co pomalu teče dolů. Jason Momoa, bože, to je taaaaakovej fešák, neuvěřitelně nádherný chlap. A teď k filmu...Věřím, že v kině by se mi líbil možná o chlup více, jelikož by tam vynikly všechny ty efekty, doma to byla spíše taková hodně počítačová pohádka. Především vizuálně trochu zklamání, ale Jason Momoa...Hodnocení 3/5

Hulk
Jak mám ty komiksy docela nakoukané, tak Hulka z roku 2003 jsem nikdy neviděla komplet, vždy tak různě po kouskách, proto byl čas to konečně napravit. Pro mě je teda Hulk Mark Ruffalo, ale film to špatný není, ovšem je znát, že se jedná o starší kousek a ty efekty ještě nejsou tak propracované a dokonalé. Hodnocení 3/5

Raubíř Ralf a internet
Pokračování rozhodně nezostudilo jedničku, naopak. Dvojka je stejně povedená a neztratila vůbec nikde. Líbil se mi jak samotný příběh, tak hlavně všechny ty vtipy, které jsou v Ralfovi fakt jako trefné a já se smála od začátku do konce. Nesmím také zapomenout na krásnou animaci. Hodnocení 4/5

Halloween
Posledně jsem si dávala maraton všech filmů, jelikož vyšel úplně nový díl, který tedy není špatný, na druhou stranu si myslím, že ono kouzlo Halloweenu se už tady ztratilo a rozhodně nedosahuje kvality prvního dílu či Halloweenu H2O, koukatelný to ovšem je. Nechybí ve filmu ta skvělá hudba typická po tento film a určité rysy starších filmů. Hodnocení 2/5

Bumblebee
Čmelák mě strašně mile překvapil a potěšil. Já se obávala, že se bude jednat fakt o blbost, ale tohle bylo strašně milý a vtipný. Moc příjemný rodinný film, který určitě ocení i menší děti a ani dospělý se dle mého nudit nebude. Hodnocení 4/5

matka!
Nepochopila jsem. Jedna hvězdička za Jennifer Lawrence a Javiera Bardema, jinak větší ... jsem neviděla hooodně dlouho. 1/5

Bird Box
Zemi zničila vesmírná síla, kterou když spatříte, vezmete si život. Na film mě nalákala Sandra Bullock a i když nemám ráda sci-fi a různé mimozemšťany, tak jsem byla na film zvědavá a vkládala do něj velké naděje. To, co zabíjí, není ve filmu vůbec vidět, což se mi líbilo, většinou mě každý ufon zklame, tady fakt nevíte, o co jde. Zajímavý námět a bavilo mě to až do konce, takže doporučuji. Hodnocení 4/5

Paddington 2
Stejně roztomilé jako jednička, Paddington je zkrátka super a bavit se u něj budou nejen děti, ale i dospělí. Medvídek je sladký, já se rozplývala stejně jako u prvního dílu a film nepostrádá vtip. Hodnocení 4/5

MEG: Monstrum z hlubin
Film mě lákal už z traileru, ale docela jsem se bála, aby se nejednalo o odpad, který běží v pátek večer na Prima Cool. Megalodon není nic nového a celkově film nic nového v tomto žánru nepřináší, ale koukatelné to bylo a pokud máte podobné filmy rádi, tak mrkněte. Hodnocení 3/5 

Sbohem Kryštůfku Robine
Loni jsem byla v kině na Kryštůfku Robinovi, ale ještě před ním vznikl tenhle film, o kterém se ale téměř vůbec nemluvilo, přitom má dobré herecké obsazení. Film byl super, životopisný příběh, který vypráví, jak vznikl vlastně Medvídek Pú, což zní sice hezky, ale je to vlastně drama, které poukazuje i na to, že rodina zde vůbec nefunguje a zájmy dítěte nejsou prioritní narozdíl od úspěchu. Bylo to hezký, ale Kryštůfek Robin byl vyloženě dojemný, roztomilý a za mě rozhodně hezčí. Hodnocení 4/5

Annie
Další film, který jsem chtěla vidět již před lety a stále se k němu nedostala. Miluji muzikály a mám ráda Cameron Diaz, ale vlastně jsem moc nečekala. Je to klasický rodinný příběh s hromadou písniček a tancem, který ocení především děti, ovšem ne ty malé. Co mě zklamalo, tak písničky, soundtrack mě nezaujal. Hodnocení 3/5

Spider-Man: Paralelní světy
Pokud máte rádi komiksy, tak jste jistě zaznamenaly i tenhle animák, který má tedy výborné hodnocení, takže jsem se těšila, i když třeba animované komiksy ve formě seriálu nesleduji a do kina mě třeba tohle ani nelákalo. A jsem ráda, mě to vůbec nezaujalo, nechápu to vysoké hodnocení, pro mě slabší průměr. Hodnocení 3/5

Castle Rock
Vrháme se na seriály a začnu tím, který jsem zapomněla ukázat minule a tím je Castle Rock, což je vlastně seriál na motivy knížek Stephena Kinga, takže jsem seriál netrpělivě očekávala snad rok dopředu. Jsem strašně zklamaná, nebavilo mě to, nedokázalo to pořádně upoutat moji pozornost a asi jsem čekala o dost víc. Uvidíme, jak druhá řada. Hodnocení 2/5 (40%)

Odkaz
Další seriál, na který jsem minule zapomněla, je Legacies, v překladu Odkaz, co je seriál, který se zaměřuje na Hope, kterou můžete znát z The Originals. Tenhle seriál mě potěšil, jelikož The Originals jsem měla hodně ráda a díky tomuhle máte stále svět Upířích deníků aktuální. Hodně mě to baví, i když se jedná o seriál ze školy, tak mě chytl od prvního dílu. Spousta magie, vtipu a sympatické obsazení, kde nechybí ani Alaric. Hodnocení 4/5 (70%)

Ve znamení raka
Miluji sitcomy a do tohohle jsem šla rovnou s tím, že bude super. Očekávala jsem, že bude dojemný a smutný kvůli rakovině, ale zároveň mile odlehčený a vtipný. Něco tak strašně vulgárního, sprostého jsem dlouho neviděla. Na mě moc upřímné, přímočaré a bez jakýchkoliv servítek, obrovské zklamání. Hodnocení 3/5 (50%) 

Nepohádky
Dejte někam motiv pohádek a jsem vaše. Tell Me A Story je psychologický thriller, který vypráví vlastně tři příběhy na motivy Tří prasátek, Jeníčka a Mařenky a Červené Karkulky. Tři příběhy, které ve výsledku mají něco společného. Tohle mě hodně zaujalo už jen tím, že se jedná fakt o něco originálního, neokoukaného. Plusem je spousta známých, seriálových herců. Hodnocení 4/5 (80%)

Černé vdovy
Překvapivě tu mám i český seriál a to krimi komedii Černé vdovy, které musím uznat, mě mile překvapily. Všechny tři herečky byly skvělé, hlavně Jana Plodková neměla chybu a strašně mi sedl ten černý humor plný sarkasmu, já se u toho bavila, i když seriál není dokonalý, ale v českém rybníčku zas něco jiného. Hodnocení 4/5 (80%)

Nebe s.r.o.
Na Miracle Workers jsem začala koukat hned, jak seriál vyšel a to díky obsazení, které je moc dobré. Bůh je ztroskotanec, který chce do důchodu a tím pádem zničit Zemi, což se nelíbí několika jeho pracovníkům a tak uzavřou s Bohem sázku. Námět strašně fajn, ale podle mě se vůbec nevyužil potenciál, sem tam to bylo vtipné, ale určitě i tady se dalo na humoru zapracovat, zkrátka něco tomu chybělo a něco přibývalo. Hodnocení 3/5 (60%)

Arrow
Začala jsem koukat na další komiksový seriál a to na Arrowa, kde jsem u aktuálních dílů 7. série a doufám, že osmá bude opravdu poslední, jak se uvádí. Ze všech komiksů mě zaujal zatím nejméně, stále dokola to samé a zachraňují to jen sympatické postavy, obsazení za mě fakt na jedničku. Hodnocení 3/5 (60%)

Znáte některý film?
Jaký sledujete seriál?

8 komentářů:

  1. Aquaman se mi hodně líbil, protože to je konečně něco jiného než obvyklé komiksy na souši :-) A Louskáček u mě totálně propadl...

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsi toho opravdu hodně. Některé z filmů mám v plánu, hlavně Bird Box bych fakt chtěla brzy vidět. :) Černé vdovy jsem též zkusila, ale moc mne nenadchly, tak jsem s nimi brzy přestala.

    OdpovědětVymazat
  3. Padesátku jsem viděla a mám stejný názor. Černé vdovy jsou super! Na seriály a všeobecně tv se moc nedívám, ale tohle mě chytlo. V pasti času jsem četla a je to dobrý příběh, ale ten film mě tak nějak sám o sobě odpuzuje. Teorie všeho je asi jediný film, který chci už delší dobu vidět. Možná mrknu ještě na Nebe s.r.o. Námět vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc od Nebe ale nečekej, já očekávala víc. A Teorii všeho doporučuji, opravdu krásný dojemný film.

      Vymazat
  4. Peti, film mother! jsem včera shodou okolností viděla a teď jsem na něj narazila zrovna u tebe na blogu :-) Já to taky úplně nepochopila, tak jsem si o tom zjišťovala informace. Je to alegorie a schválně je to takto ztvárněné. Stačí zadat do googlu, určitě ti to pak bude jasnější :-) Mně to pak totálně všechno docvaklo a zpětně, když jsem se zamyslela, mi ten film dával smysl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to pak vysvětlila kamarádka, takže pak to dávalo smysl, přesto se mi to nelíbilo :D

      Vymazat