Na začátku roku jsem asi vždy tak namotivovaná, že i ty sebehorší knihy se mi čtou jedna radost a přečtu toho hodně. Jen je škoda, že to nevydrží ani do dalšího měsíce. Vítám Vás tedy u první letošní knižní hitparády, kterou počtem sedmi přečtených knih už zřejmě letos jiná nepřekoná.
Hodně jsem se vrhla na série, abych se v nich posunula či co nejdříve dočetla. Například taková Laurell K. Hamilton, která bohužel u nás přestala vycházet, ale ráda bych přečetla to, co u nás vyšlo a pak zkusila pokračovat v originále. Také mi doma u spousty letitých sérií chybí třeba už jen poslední díl, takže tohle bych letos ráda dohnala.
Hodně jsem se vrhla na série, abych se v nich posunula či co nejdříve dočetla. Například taková Laurell K. Hamilton, která bohužel u nás přestala vycházet, ale ráda bych přečetla to, co u nás vyšlo a pak zkusila pokračovat v originále. Také mi doma u spousty letitých sérií chybí třeba už jen poslední díl, takže tohle bych letos ráda dohnala.
Nejlepší kniha
Neviditelný život Addie LaRue (Victoria Schwab)
Proč: Pokud jste četli recenzi, tak víte, že jsem naprosto nadšená, tohle byla dokonalost a já jsem stále z knihy totálně unesená a nedostává se mi slov.
Neviditelný život Addie LaRue (Victoria Schwab)
Proč: Pokud jste četli recenzi, tak víte, že jsem naprosto nadšená, tohle byla dokonalost a já jsem stále z knihy totálně unesená a nedostává se mi slov.
Nejhorší kniha
Psycho III (Robert Bloch)
Proč: První dva díly nebyly vůbec špatné, takže tady vůbec nechápu, co se stalo. Jedna velká nuda, která vznikla úplně zbytečně a nemá s předchodíly díly moc společného.
Psycho III (Robert Bloch)
Proč: První dva díly nebyly vůbec špatné, takže tady vůbec nechápu, co se stalo. Jedna velká nuda, která vznikla úplně zbytečně a nemá s předchodíly díly moc společného.
Největší překvapení
Úder půlnoci (Laurell K. Hamilton)
Proč: Hodně jsem se do otevření knihy nutila, protože pvní díly jsou fakt očistec, ale ač je i tenhle díl plný sexu, tak se četl dobře a překvapivě mě bavil.
Úder půlnoci (Laurell K. Hamilton)
Proč: Hodně jsem se do otevření knihy nutila, protože pvní díly jsou fakt očistec, ale ač je i tenhle díl plný sexu, tak se četl dobře a překvapivě mě bavil.
Největší zklamání
Proč:
Čekala jsem poměrně hodně, ale měla jsem obrovský problém se začíst, až do konce jsem byla naprosto ztracená v postavách a dočetla jsem jen s velkým úsilím. Spousta odborných názvů, vysvětlení, to mě nebavilo.
Blackout (Marc Elsberg)
Nejvtipnější kniha
Proč: Jelikož jsem četla převážně fantasy, tak vítěz je jasný. Milá oddechovka, která neurazí.
Noc s Marilyn Monroe (Lucy Holliday)
Nejnapínavější kniha
Neviditelný život Addie LaRue (Victoria Schwab)
Proč: Vyloženě napínavá kniha není, kolikrát se trochu vleče, ale stejně Vás nutí číst dál, abyste věděli, co se stalo, co dalšího Addie zažila...
Nejromantičtější kniha
Proč:
Opět není vyloženě romantická, ale přesto Addie lásky prožívala a ta romantická linka v knize nechybí. Je jiná, přesto na mě působila.
Neviditelný život Addie LaRue (Victoria Schwab)
Nejočekávanější kniha