Follow Me @Charmedka

27.05.18

Movie tip: Deadpool 2


Anotace: Připravte se na druhý příchod Wade Wilsona alias Deadpoola (Ryan Reynolds). Možná s ním prožijeme okamžiky, kdy jako kuchař přežívá skoro smrtící hovězí útok a hned poté prahne po splnění svého velkého snu: stát se nejvyhledávanějším barmanem v Mayberry. A zároveň se chce vyrovnat s tím, že zcela ztratil chuť a snaží se tedy znovuobjevit správné životní koření. Pátrá i po nějakém nestabilním kondenzátoru, bojuje s nindži i japonskou jakuzou a vzdoruje smečce sexuálně agresivních čoklů. Deadpool také vyráží do světa, aby objevil pro něj významné životní body: rodinu, přátelství, novou chuť prožívat dobrodružství a také, aby si zasloužil vytoužený hrneček s nápisem „Nejlepší milovník na světě“. Nebo taky ne. Deadpool je zkrátka chlapík mnoha tváří, byť by ta jeho pravá, ukrytá pod maskou, je pěkně hnusná. Ale za to nemůže. Což ovšem neplatí o jeho hodně černém smyslu pro humor a netradičním přístupu k superhrdinským pravidlům fair play.
Sice jsme v kině byli poměrně nedávno, ale je jasné, že další komiksový film jsme si nemohli nechat ujít. Zhruba týden běží v kinech Deadpool 2, na kterého jsem se fakt hodně těšila. Jak se mi líbil, co se dočtete níže.
Jednička byla naprosto výborná a stále ji považuji za jeden z nejlepších komiksů. Ač se nejedná o nic extra akčního, tak humor a celkové pojetí filmu nemělo chybu. Trailer na druhý díl vypadal též dobře, na hodnocení jsem ani nekoukala a do kina šla rovnou s tím, že to určitě bude opět pecka.

Docela nás překvapilo, že Deadpool neběží ve 3D, když se ale zamyslím, tak možná ani jednička ve 3D nebyla. Ono vlastně moc není potřeba, zřejmě by to bylo zbytečné, jak jsem psala, Deadpool není žádný vyloženě akčňák a 3D by tolik nevyniklo.

Začátek filmu vypadal velmi slibně, o romantiku možná nikdo nestojí a k tomuhle přidrzlému hrdinovi ani moc nesedí, přesto je divákům alespoň malá, ale o to dojemnější dávka lásky neservírována. A tím vzniká zápletka. Dál to ale trošku vázne.
Jak jsem se zmiňovala výše, Deadpool není nijak akční, akčních scén obsahuje jen pomálu, o to více brutálnější ale jsou. Končetiny opět lítají vzduchem, hlavy jsou propíchané skrz naskrz a krev stříká na všechny strany. Je jich ale opravdu málo, zkrátka Deadpool má jiné kvality a tím je humor.

Spousta ironických hlášek, sexuálních narážek, černého humoru a v neposlední řadě i menší rasistické vtípky. Budete se smát, během těch dvou hodin podle mě nehrozí chvilka nudy, alespoň já se nenudila. V jedničce ale tato kombinace fungovala na 100%, bohužel v dvojce to občas působilo už lehce nuceně.

Určitě neříkám, že je Deadpool 2 špatný film, to v žádném případě není. Samotná postava Deadpoola je výborná a bude bavit bezpochyby i nadále. Přesto pokračování kvalit jedničky rozhodně nedosahuje.

Na Deadpoolovi je super to, že jako jediný hrdinka si uvědomuje, že je ve filmu. Tím pádem neustále promlouvá k divákovi a divák si užije neuvěřitelného počtu různých narážek na další filmy. Tohle mě neskutečně baví, v jednom kuse se naváží do X-Menů, Terminátora či dokonce zmiňuje DC komiksy. 

Film je dobrý, určitě bych ho doporučila, ale očekávání jsem asi teď měla příliš vysoká, asi jako spousta jiných lidí. Film má super hodnocení, takže se zřejmě dost líbil, ale za mě je jednička jednoznačně lepší, tady mi chyběla větší nenucenost.
Hodnocení 4*

 

Viděli jste Deadpoola?
Líbil se?

Žádné komentáře:

Okomentovat