Follow Me @Charmedka

04.12.17

Měsíční chvástačka - Listopad 2017

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný prosinec!
Včera se zapálila první svíčka, takže Vánoce už opravdu klepou na dveře. Máte již nakoupené dárky? Dáváte i knižní? Já tedy nemám ještě naprosto nic, nejen dárky, ale ani napečeno a dokonce ani pořádně výzdobu. Nějak letos nestíhám.

Co se týče nových knih, tak jsem se celý rok držela a většinou mi přibyly tak dvě knihy, navíc spíše jen recenzní výtisky. Utrácela jsem minimálně. V listopadu jsem si ale vše vynahradila a mám tu pořádnou hromádku nových krásek.

Knihy darované a koupené

Levné knihy jsou vážně super, každou chvíli se v nich objevují naprosto úžasné tituly a to již už pěknou dobu. Jakmile se v nich objevila Sophie Kinsella, tak kamarádka udělala objednávku z e-shopu, protože na prodejnách ještě byla téměř všude nedostupná. Z ní mám velkou radost a už dlouho její nové knihy nekupuji hned, jak vyjdou, ale vždy čekám do LK. Dále tu mám Lindsey Kelk, u které jsem také neváhala.
Další várka z Levných knih, které jsem dostala od kamarádky. Povedlo se ji sehnat Losing It, prodávala se za pouhých 19Kč, což je směšná cena. Mauglímu jsem zatím odolávala, ale kamarádka mi ho přidala do objednávky, čímž mě strašně moc potěšila, mám z něj fakt radost a jsem zvědavá, jaká kniha bude.

Recenzní výtisky

I recenzní výtisky byly bohatší. Lauren Graham je za mě kniha, která mi letos udělala největší radost. Navíc má naprosto překrásnou obálku a moc za ni vděčím martinus.cz. Od knihcentrum.cz jsem si vybrala knihu Jak vytvořit francouzskou rodinu a byla to skvělá volba. Knížka je moc milá a příjemná, na blogu již najdete recenzi, tak mrkněte. A jako poslední tu je Smrtící žár, který jsem dostala z megaknihy.cz. Kniha je dávno přečtená a recenze bude již brzy. Za všechny knihy mooc děkuji.
 
Co udělalo radost Vám?
Nakupujete v LK?

2 komentáře:

  1. Do Levné knihy chodím, ale moc štěstí nemívám. Jak kdy... :-)

    OdpovědětVymazat