Follow Me @Charmedka

19.08.17

On my wishlist (98)

Meme z tvorby Book Chick City.
Cílem je ukázat každou sobotu pár knih, které bychom chtěly mít ve své knihovně.
Mohou to být knihy nové, staré, nebo knihy, které ještě nevyšly. 
 

Anotace:
Dětem ze sirotčince slečny Peregrinové se krátí čas. Nebezpečný šílenec zůstává na svobodě a jejich milovaná slečna Peregrinová je stále v nebezpečí.. Na nebezpečnou záchrannou misi jsou nuceni se vydat Jacob Portman a Emma Bloom. Budou cestovat válkou zničenou krajinou, potkají nové spojence a budou čelit nebezpečím větším než doposud. Vrátí se Jacob zpět mezi své přátele jako hrdina? Dobrodružná kniha je nabitá akcí a mimo jiné obsahuje 50 nových fotografií.

6 komentářů:

  1. taky jsem puvodne planovala, ale tak nejak me to preslo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sirotčinec mě baví :) Zrovna jsem ulovila v knihovně druhý díl a těším se až se do něj pustím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se plánuju podívat jen na film, do knih se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat