Follow Me @Charmedka

03.02.16

Měsíční chvástačka - Leden 2016

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Hezký den,
krásných osm knih jsem přečetla, ale místo toho, aby se mi snížil počet nepřečtených v knihovně, tak jsem stále tak nějak na tom samém číslu a to díky tomu, že jsem v lednu hřešila a nakoupila si pár nových kousků. Ráda bych teď ale nic nového nekupovala, opravdu mám toho doma dost nepřečteného a větší hromadu nepotřebuji. Takže se první pokusím více toho číst než hromadit.


Koupené knihy
V bazaru na databazeknih.cz jsem si sehnala těchto pár krásných knížek. Byly všechny za super ceny, navíc od jednoho prodejce, což mám raději, takže jsem neodolala. Každý díl série Delirum byl tuším za 130Kč, tahle série mě hodně dlouho lákala, tak jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.

Hledání Aljašky bylo za 120Kč, což je naprosto parádní cena za Greena a Dárek z pravé lásky mě mrzí, že jsem sehnala až po Vánocích.
  
Recenzní výtisky
Tentokrát tu mám tři recenzáky a všechny od nakladatelství Omega, čehož si velmi vážím. Všechny už jsou přečtené, Paní Bovaryovou jste na blogu již mohli najít a ostatní dvě budou brzy.
 
Jaké kousky přibyly Vám?
Znáte některou z knih?

5 komentářů:

  1. Celou sérii Delirium už mám za sebou a Aljašku jsem taky četla, tak snad se ti budou líbit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám,že se ti Hledání Aljašky bude líbit,protože úplně úžasná kniha i když trochu zvláštní :-D :)
    Sérii Delirium si chci už také dlouho pořídit,tak snad to už bude brzy :)
    No a Nejtemnější část leda teď vidím všude a docela dost mě to zaujalo :-)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aljaška za 120? Vážně skvělá cena :)) ..a ikdyž Greena moc nemusím, nejspíš bych téhle ceně neodolala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Delirium som čítala a veľmi sa mi tá séria páčila :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se tyhle Vánoce k Dárku z pravé lásky nestihla dostat. Tak jsem se rozhodla si knížku pošetřit až na příští Vánoce, ať k tomu mám atmosféru.:))

    OdpovědětVymazat