pondělí 1. února 2016

Hezká začátek nového měsíce,
leden jsem v podstatě ani pořádně nezaznamenala a je pryč. Také Vám tak utekl? I přesto, jak šíleně rychle leden zmizel, tak se mi povedlo přečíst krásných osm knih. Loni to sice bylo deset, což je ještě lepší, ale i s osmičkou jsem spokojená. Kdybych četla v každé volné chvíli a nenechala se občas strhnout únavou, tak by počet byl ještě větší. Přesto myslím, že jsem nový rok začala opravdu dobře a velmi doufám, že v tomto tempu budu i nadále pokračovat.

Zle jsem na tom ovšem s recenzemi, tam jsem neskutečně pozadu a z těchto knih mám zrecenzovanou pouze jednu. Dokonce nemám komplet recenze ani z prosince. Určitě se ale nebojte, že o nějakou recenzi přijdete, to ne, jen mi dejte čas.



 
Nejlepší kniha  
Misery (Stephen King) 
Proč: Jednoznačný vítěz. Stephena Kinga zbožňuji, po nějaké době jsem opět sáhla po jeho knížce a s Misery jsem vůbec neudělala chybu. Příběh je napínavý, zvrácený, chvílemi až nechutný, ale naprosto Vás vtáhne do děje a vy nemůžete přestat číst. Kniha je poměrně tlustá, ale přečetla jsem ji za dva dny.
Nejhorší kniha
Skandál (Tilly Bagshawe)
Proč: Skandál určitě není špatný, ale v lednu jsem žádnou hroznou knihu nečetla a nějaká tu bohužel být musí. Kniha se četla dobře, byla plná intrik, vtipu, ale zas na druhou stranu podobných knih jsem četla spoustu a tahle mě neoslovila až tolik.
Největší překvapení
Mezi láskou a smrtí (Meg Cabot)
Proč: Ke spisovatelce Meg Cabot jsem si zatím moc cestičku nenašla. Knihy, které jsem četla byly průměrné, někdy i podprůměrné. První díl ze série Podsvětí mě ale překvapil, sice je to také spíše průměr, ale bavilo mě to a ráda si přečtu pokračování.
Největší zklamání
Skandál (Tilly Bagshawe)
Proč: Ze všech knih mě bavila asi nejméně a možná za to může i anotace, jelikož úplně nesedí. Podvedená studentka a manželka Dextera se spolčí, aby mu zničily život a pomstily se. Jenže tohle spolčení je až na konci knihy.

Nejvtipnější kniha
Sukuby to rády horké (Jill Myles)
Proč: Čtivé, erotické a překvapivě i hodně vtipné. Hlavní hrdinka Jackie je sice občas malinko opožděná a pitomá, ale kniha srší vtipem od začátku do konce.
Nejnudnější kniha
Skandál (Tilly Bagshawe)
Proč: Taková oddechovka no. Čtení pro ženy, kterého je ale mraky a kolikrát mnohem lepšího. Ač Tilly Bagshawe poměrně vyhledávám, tak od jejích knih ale zas tolik nečekám.
Nejnapínavější kniha
Misery (Stephen King)
Proč: Tohle byla prostě pecka, až mi běhal mráz po zádech. Ale co jiného od Kinga čekat, že.
Nejromantičtější kniha
My Fair Sukuba (Jill Myles)
Proč: Třetí díl ze série byl možná až moc přeslazený, ale nevadilo mi to. Čekala jsem na to již od prvního dílu a byla zvědavá, jak se to vyvrbí.



Nejočekávanější kniha
Paní Bovaryová (Gustave Flaubert)
Proč: Na nové vydání klasické knihy Paní  Bovaryová jsem čekala snad již od začátku prosince. V lednu konečně dorazila a já se hned vrhla do čtení. Pokud ji máte v povinné četbě, tak určo doporučuji. Kniha je čtivá, příběh jednoduchý, ale příjemný. Mě to bavilo.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Podsvětí (Meg Cabot)
Deníky Sukuby (Jill Myles)
Proč: Jak jsem psala výše, Podsvětí mě mile překvapilo a určitě si seženu další díl. Deníky Sukuby jsou také milým překvapení. Jsou to knihy z Levných knih asi za 29Kč a určitě stojí za přečtení. Jen mě štve, že poslední díl zřejmě u nás nevyjde.
Nejlepší obálka
Exil (Eric Eliot Knight)
Proč: Tak tahle obálka mě bavila. Sice mi tedy nepřijde, že by nějak souvisela s dějem, ale přesto se mi moc líbí.
Nejhorší obálka
Páni mají radši Sukuby (Jill Myles)
Proč: Bohužel Levné knihy vydávají knihy s ošklivými, lacinými obálkami, což je škoda. Zrovna tahle série by si zasloužila něco hezčího. Dyť tohle je děs.



Hrdina měsíce
Paul Sheldon (Misery - Stephen King)
Proč: Spisovatel Paul Sheldon, který se po autonehodě probudí v domě jeho velké fanynky, psychicky narušené, bývalé ošetřovatelky. Měsíce  plné šikany, strachu, bolesti a umírající naděje, že se někdy z tohohle pekla dostane.
Pár měsíce
Jackie & Zane (My Fair Sukuba)
Proč: Celé tři díly jsem přemýšlela,m kterého mužskému hrdinovi fandím. Dokonce jsem myslela, že sem napíšu oba, ale třetí díl se to zlomilo a já měla ve svém favoritovi jasno. Milostné trojúhelníky ve fantasy jsou občas už možná trapné, ale tenhle mě bavil.






Jak jste začaly nový rok vy?
Znáte některou knihu?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 2/01/2016
reakce 4 komentářů
štítky , ,


4 komentáře:

  1. Já jsem přelouskala 9 knih,což je na mě hodně dobré číslo,tak snad s tím budu i pokračovat :-)
    Knihu Mezi láskou a smrtí si chci koupit asi už dva roky :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu knihu jsem nečetla, ale na Tilly Bagshawe jsem se dívala v LK, ale moc mě nezaujala :).

    OdpovědětVymazat
  3. Nečetla jsem ani jednu :D Jinak já jsem za leden zvládla 8 knih.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné shrnutí :) Četla jsem jen Mezi láskou a smrtí :) A taky zrovna teď v lednu :) Mile mě překvapila :) Potřebuji další díl :)

    OdpovědětVymazat