pátek 17. října 2014

Spisovatel: Richelle Mead
Originální název: Spirit bound
Díl: 5.
Počet stran: 354
Rok vydání: 2010
Vydání originálu: 2008
Nakladatelství: Domino
Vazba knihy: Brožovaná
Dimitrij dal Rose poslední šanci, aby se rozhodla. Její volba však byla špatná... Po dlouhé a strastiplné cestě na Sibiř, kam se vydala hledat milovaného Dimitrije, se Rose vrací na Akademii svatého Vladimíra, ke své nejlepší kamarádce Lisse a ostatním. Maturita se rychle blíží a dívky se už nemohou dočkat opravdového života za železnou branou akademie. Avšak Rose stále s bolestí v srdci vzpomíná na Dimitrije, kterého přes všechno zlé nedokáže přestat milovat. Nedokázalo ho zabít, když dostala šanci. A v blízké budoucnosti se možná začnou naplňovat její nejhorší sny: Dimitrij ochutnal její krev a Rose v hloubi duše ví, že ji pronásleduje. Přesto se stále nevzdává naděje na Dimitrijovu záchranu - otázkou ovšem zůstává, jestli se jí ho podaří zachránit dřív, než ji Dimitrij zabije a promění ve Strigojku, bude jejich láska opravdu věčná?

Něco ke knize
Rose je zpátky na akademii a čeká ji posledních pár dní před maturitou. A i když dává slibovanou šanci Adrianovi, stále nepřestala milovat Dimitrije. On se jí taky jen tak nevzdá, pronásleduje ji. Zaváhala a to se nevyplácí.

Když se Rose dozví o možnosti záchrany Strigoje, neváhá a vymýšlí plán, jak zjistit více a hlavně jak to dokázat. Vrhá se do nebezpečné mise, kde jde jak o životy, tak i o postavení.
Je vůbec možné zachránit Strigoje? Pokud nějaká možnost je, rozhodně je to nebezpečné a s malou šancí na úspěch.

Kdybych toho měla napsat víc, tak se dozvíte zajímavé události v knize a to přece nechcete. Takže víc k ději toho nenapíšu, i anotace bohatě stačí, aby jste věděly,že stojí za to, si tuhle knihu přečíst.

"Láska pomíjí."

Moje pocity a dojmy
Nejraději bych vypsala všechny svoje pocity ke všem událostem, co se v knize staly. Ale to bych hoodně spoilerovala a to nechci. Já jen vím, že jsem nevydržela a musela si ještě před koncem přečíst o čem bude poslední díl. Jestli předchozí díly byly napínavé, citové, tak tahle Vás dostane.

Akce, napětí, city, umírání. Nemohla jsem se odtrhnout, občas jsem se pousmívala. Rose prostě nezklame i když jde do tuhého, stále je drzá,ironická a proto je mi možná tak sympatická. Ale krom úsměvu mi furt bylo úzko, jak u třetího dílu. Posledních asi 170 stran jsem přečetla během dopoledne, protože jsem prostě musela vědět jak to dopadne...A poslední díl už je rozečtený, je to závislost. 




Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 10/17/2014
reakce bez komentáře
štítky , , , , , , ,


0 komentářů:

Okomentovat