Follow Me @Charmedka

14.10.14

Patricia Briggs - Zkřížené hnáty

Spisovatel: Patricia Briggs
Originální název: Bone crossed
Série: Mercedes Thompsonová
Díl: 4.
Počet stran: 256
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2009
Nakladatelství: Fantom Print
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Vítejte ve světě Patricie Briggsové, kde „čarodějky, upíři, vlkodlaci a měňavci žijí bok po boku s obyčejnými lidmi“. Jen velmi nezvyklá žena se v něm může cítit jako doma – a Mercy Thompsonová je vskutku jedinečná. Ve dne pracuje Mercy jako automechanička v rozlehlém Tri-Cities ve Východním Washingtonu. V noci uplatňuje své nadpřirozené schopnosti. Jako měňavec s velmi jedinečným nadáním musí často udržovat nejistou rovnováhu mezi lidmi a nelidmi. Tentokrát toho na ni ale možná bude příliš. Marsilie, místní upíří královna, totiž zjistila, že Mercy zabila člena jejího klanu – a nyní prahne po její krvi. Ale protože Mercy chrání před přímým útokem vlkodlačí smečka (a její blízký vztah se sexy alfou), rozhodne se Marsilie nejít přímo po ní. Nýbrž po krvi jejích přátel.

Něco ke knize
Ani ve čtvrtém díle nebude Mercy bez problémů. Přitahuje je jako magnet a neustále ji jde někdo po krku. Po fae tu máme rovnou královnu upírů Marsilii, která zjistila, kdo zabil jejího oblíbence a touží se pomstít.

Vše začne, když na vrata dílny upíří nakreslí zkřížené hnáty, značku zrady, tady začíná problém a Mercy i ostatní si jsou toho vědomi. Mercy je pod ochranou smečky, ale to Marsilii nezastaví, může jít po jejích blízkých. Proto Mercy využije příležitosti odjet na dávnou kamarádkou do Spokane, která se zjevila u ní před prahem s tím, že v jejím domě straší.

Ve Spokane žije jeden jediný upír. Jaká je šance, že ho Mercy přitáhne? Jak samá řekla, možná se vydává z bláta do louže.

Moje hodnocení a dojmy
U podobných sérií je většinou ten problém, že s každým dalším dílem se z poměrně slušné série začíná stávat brak a vypadá to, že autoři vaří z vody. Patricia Briggs a její Mercedes Thompsonová ale tento problém nemají, zatím se jim zdárně vyhýbá. První kniha mě příliš neuchvátila, nudila mě a já pomalu ani nevěděla o čem čtu. U tohohle dílu jsem se přistihla, že mě docela baví, docela dost a jelikož s Mercy a její partou trávím teď nějaký ten čas, pomalu jsem si postavy oblíbila. Každý díl je lepší než ten předchozí. Zkřížené hnáty pro mě byl zatím nejlepší díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat