Follow Me @Charmedka

17.10.14

Meg Cabot - Slepá vášeň

Spisovatel: Meg Cabot 
Originální název: She went all the way
Počet stran: 288
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2008
Nakladatelství: BB/art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Scenáristka Lou Calabreseová se cestou na natáčení v aljašské divočině musí mačkat v helikoptéře s tím posledním, o koho by stála: je to Jack Townsend, sex symbol Hollywoodu. Ovšem jen do chvíle, než se z pilota vyklube nájemný zabiják, který má miláčka Ameriky zastřelit, a jejich vrtulník havaruje uprostřed zasněžených lesů…


Něco ke knize
Lou, úspěšná scénáristka, která má na svědomí film Hindenburg, který napsala pro svého přítele. Teď již bývalého, opustil ji po deseti letech s tím, že se nechce vázat a oženil se se svojí hereckou partnerkou.
Lou v náladě nepomůže ani to, že musí helikoptérou letět na natáčení, které se koná až na Aljašce. Spolu s ní cestuje Vicky, její nejlepší kamarádka a Jack Townsend. S Lou se nemůžou ani cítit, v jednom jejím filmu si změnil větu, ze které se stal trhák a Lou to nemůže zkousnout. Nesympatizují ani přesto, že Jacka opustila žena a náhodou je to ta, která se vdala za Louinina přítele. Aby to bylo ještě komplikovanější, Jack je bývalý přítel Vicky.
Vicky ale na poslední chvíli přijde zpráva, že má nemocné dítě a tudíž nikam neletí. Lou se ocitá sama s Jackem a to nejhorší teprve má přijít. Z pilota se vyklube nájemný zabiják, který má za úkol zabít Jacka. Lou je bohužel navíc, kdyby si přečetla zprávy..Jack s Lou ale pilota přechytračí, jenže vrtulník se zřítí do zasněžených hor a začíná boj o přežití. Po Jackovi stále někdo jde.

Moje hodnocení a dojmy
Slepá vášeň je první kniha od Meg Cabot, kterou jsem četla a upřímně, velké zklamání. Mě děj nijak neoslovil. Scénáristka, která viděla snad každý film a herec, který hraje akčního hrdinu se ocitají někde v horách, kde jim jde po krku párek najatých zabijáků, lítají kulky, venku mrzne, ale díky filmům o přežití se zázrakem stále vyhýbají smrti a navíc i zjišťují, že ten druhý je poměrně sympatický a navzájem se přitahují.
Zkrátka tohle ne. Jejich přežívání v divočině mi přišlo poměrně komické a kolikrát jsem nad nápadem a další kapitolou kroutila hlavou. 
Co se mi ale líbilo, tak hlavní postavy. Lou mi byla poměrně sympatická a Jack, no samozřejmě, že také. Ostatní postavy mi přišly takové nijaké, ke konci knihy jsem pomalu ještě stále nevěděla, ke komu si určité jménu přiřadit.
Mám doma ještě nějaké knihy od této autorky, tak doufám, že budou čtivější a já poznám, co na ni všichni tak vidí. Protože touhle knihou mě nepřesvědčila o tom, že by její knihy byly kdoví jak skvělé.

Žádné komentáře:

Okomentovat