Follow Me @Charmedka

17.10.14

Chris Manby - Připravená?

Spisovatel: Chris Manby
Originální název: Ready or not
Počet stran: 278
Rok vydání: 2006
Vydání originálu: 2004
Nakladatelství: BB/art
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Každá nevěsta má právo na trochu té předsvatební nervozity.
A která dívka by se nerozmýšlela, když snoubenec změní svou image tak, že zrovna před svatbou vypadá opravdu příšerně?
Jenže co když vás neděsí samotný obřad, ale slibovaný šťastný život navěky? Heidi Savageová si klade otázku, jestli se skutečně má vzdát všech ostatních mužů kvůli chlapskému, pivo milujícímu Edovi.
A jak může být pár, který nikdy ani nehlídal cizí dítě, připravený k založení vlastní rodiny?
Pomůže Heidi s nalezením rovnováhy bývalý přítel Steven, dospělý, úžasný a zkušený v péči o děti? Je její dilema pouze otázkou správných bot, padnoucích šatů a vhodného manžela?

Něco ke knize
Heidi má dá se říct před svatbou. Má si brát Eda, který je typický chlap milující pivo a vysedávání s praštěnými kamarády. Je šťastná, Eda miluje, jenže najednou začne pochybovat. Ed totiž uzavře sázku a je nucen oholit si obočí a u Heidi v práci se najednou objeví její expřítel Steven. Je pravý opak Eda. Dospělý, šarmantní, zkrátka dokonalý. A Heidi najednou zapochybuje, zda si má brát toho pravého a zda je připravená na založení rodiny.

Moje hodnocení a dojmy
Jediná kniha, která mi chyběla od této autorky přečíst. Předchozí byly, no..nějaké čtivé, jiné méně, tak jsem na tuhle byla zvědavá. Patří mezi ty horší, ona je totiž dá se říct o ničem, já se nudila.
Heidi mi moc sympatická jako postava není, je to dospělá ženská a když má jeden den pohlídat dítě kamarádky, tak si neumí poradit. Sice to dodává knize na humoru, ale pro mě je to nepochopitelné. :D Má fajn život, milujícího chlapa, před svatbou, ale kvůli nějakému hnutí myslí a kvůli znovunalezení svého ex hrozí, že se všeho vzdá, protože najednou neví, co vlastně chce a zda je na všechno připravená.


I když je kniha nudná, docela to odsejpá a to i přesto, že většinou se tam nic moc neděje. Nejsem náročný čtenář a romány pro ženy mám ráda. Je to takový průměrný románek no, neurazí, nenadchne, trošku nudí no. Například V Zajetí krásy, či Láskou posedlá jsou mnohem lepší, i když to taky není žádný zázrak.
Po přečtení poslední knihy od Chris Manby můžu konstatovat, že další knihy si ráda pořídím, ale rozhodně se neřadí mezi moje top spisovatelé.


Žádné komentáře:

Okomentovat