Follow Me @Charmedka

16.10.14

L. J. Smith - Stopy minulosti

Spisovatel: L.J. Smith 
Originální název: The ripper
Série: Stefanovy deníky
Díl: 4.
Počet stran: 220
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2011
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Uběhlo dvacet let a Stefan se přestěhoval do Anglie. Jeho poklidný život na statku na venkově přeruší zprávy o vraždách v Londýně. Pachatelem je podle novinářů Jack Rozparovač, ale Stefan si je jistý, že jde o dílo upírů. Rozhodne se vraha vypátrat a zabránit dalším zločinům. Stefanovi i Damonovi hrozí nebezpečí, znovu je dostihla minulost...

Něco ke knize
Od třetího dílu, kdy se Stefan setkal tváří v tvář Klausovi, uplynulo už dvacet let a pro svůj další domov si vybral Anglii. V Anglii bydlí u rodiny Abbotových, kde jim pomáhá na farmě. Rodina má dva malé chlapce, kteří Stefana zbožňují, jako ostatně všichni členové rodiny a proto otec nabídne Stefanovi, že ho vezme s sebou do Londýna na jedno jednání.

Ve vlaku se Stefanovi dostanou do ruky noviny, kde se dozví o brutální vraždě prostitutky. Žena měla celé rozsápané hrdlo a vrahem je prý Jack Rozparovač. Stefanovi ihned dojde, že tohle by člověk neudělal a že vražda je dílem upíra. Dokonce tuší kterého, ve městě se nachází hrabě DeSangue, Damon. Stefan se rozhodne v Londýně pár dní zůstat, najít Damona a zabránit dalšímu vraždění.

V místním baru se seznámí s mladou servírkou Violet, která pohřešuje svoji sestru Coru, která náhle zmizela. Chce Violet pomoct a ochránit ji, jelikož uličky Londýna jsou momentálně velmi nebezpečné. Ale je Damon opravdu Jackem Rozparovačem a podaří se Stefanovi zabránit dalším brutálním útokům? Co když si opět budou muset pomoci navzájem?!

Moje hodnocení a dojmy
Jsem moc ráda, že jsem sérii po prvním dílu neodložila. Jak třetí se mi už líbil, tak tenhle byl fakt parádní. Akce a hlavně napětí a opět ten konec, to jsem fakt nečekala.Co se mi navíc na knihách líbí je jejich čtivost, když se fakt začtete, není problém knihu přečíst za jedno odpoledne.

Stefan je stále stejný, takový lidumil. Snad v každém díle se najde někdo, koho má potřebu chránit. A taky náhoda, že vždy se na scéně objeví Damon, i když je Stefan až daleko za oceánem. Ovšem série se mi začíná líbit a těším se na další díl. Podle mě je tohle zatím nejlepší série, jakou L.J. Smith napsala.


Žádné komentáře:

Okomentovat