Follow Me @Charmedka

26.10.14

L. J. Smith - Slabé místo | RC review

Spisovatel: L.J. Smith 
Originální název: The Salvation  
Série: Upíří deníky
Díl: 16.
Počet stran: 380
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2013
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
V okamžiku, kdy byl Stefan bodnut do srdce, roztříštil se Eleně svět na tisíc kousků. Jeho smrt má na svědomí Jack. Šílený vědec, který chce vymýtit všechny normální upíry, nahradit je geneticky upravenou rasou upírů a jejich prostřednictvím ovládnout celý paranormální svět. Jeho dalším cílem se stává Damon. Dokážou Elena a její přátelé najít slabé místo těchto zdánlivě nesmrtelných stvoření a zničit je dřív, než bude pozdě? Najde Elena odvahu přiznat citové pouto, které ji začíná s Damonem spojovat?



 Stefan je po smrti a pro Elenu to znamená konec světa. Truchlí, stýská se jí. Je tu ale Damon, který stojí při ní a vzájemně si jsou oporou. Jenže Damon je další na řadě, Jack, šílený vědec, který zabil Stefana, teď touží po Damonovi. Chce svět zbavit všech upírů a nahradit je geneticky upravenými upíry, které nic nedokáže zabít.

Oba touží po pomstě, chtějí pomstít Stefanovu smrt, zároveň ale musí udržet Damona naživu, zjistit, zda existuje způsob, jak upíry zabít a Elenu čeká strážcovský úkol.
Meredith řeší také velké potíže. Jack byl pro ní inspirací, do té doby, než zjistila, co je zač. On ji ale využil a podvedl a  Meredith se obrátil život naruby. Dokáže ale své tajemství skrýt před ostatními?


Na šestnáctý díl jsem se poměrně těšila a to z toho důvodu, že předchozí byl vůbec nejlepší z celé série. Proto jsem očekávala, že Slabé místo bude alespoň na té samé úrovni. Jenže Upíří deníky jsou jako na houpačce, nahoru a dolu. Jeden díl je docela čtivý, další naopak katastrofa.

Bohužel to platí i nadále. Ač kniha byla docela čtivá, nedá se říct, že by mě vyloženě bavila. Přečetla jsem ji, ale nic ve mě nezanechala. Nečetla jsem plná očekávání, co se asi stane na další stránce nebo kapitole. Četla jsem, děj tak nějak plynul, ale nic moc zajímavého se podle mě nedělo.

Předchozí díl byl plný akce, napětí, úmrtí. Tohle jsem zde postrádala, vůbec mě to nevtáhlo do děje.


Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře:

Okomentovat