čtvrtek 16. října 2014

Spisovatel: L. J. Smith 
Originální název: Hunters: Moonsong - Part I
Série: Upíří deníky
Díl: 13.
Počet stran: 380
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2011
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Nový školní rok na univerzitě začíná pro Elenu opravdu skvěle - život se Stefanem je krásnější než kdy dřív, všechny své přátele má kolem sebe a vypadá to, že i Damon se konečně změnil. Když se však začnou z kampusu školy ztrácet studenti, rychle se šíří panika. Všichni včetně Eleny jsou ve velkém nebezpečí. Podaří se jim ochránit jeden druhého? Zlo je všudypřítomné a může zaútočit odkudkoli a na kohokoli...

Něco ke knize
Elena a ostatní se vydávají na vysokou školu do Dalcrestu, který je poblíž jejich rodného městečka. Někteří z nich se vzdali vysněných škol, aby mohli být poblíž, kdyby hrozilo nějaké nebezpečí, všem je jasné, že jejich už nikdy nebude úplně normální, ale doufají, že s příjezdem na vysokou začnou nový, normálnější život. Damon jako jediný se nezapíše jako student, ale i tak je poblíž.

Ve škole se ale začínají ztrácet studenti a policie nemá nejmenší vodítko. Kromě zmizelých studentů se najdou i mrtvá těla, která jsou potrhaná a je jasné, že tohle člověk neudělal. Všichni musí být velmi opatrní a zjistit, co se ve škole děje.


Moje hodnocení a dojmy
Když se mi kniha dostala do rukou, trochu jsem se zděsila, má téměř 400stran, což z ní činí zatím nejtlustší díl. Říkala jsem si, že pokud děj bude nudný a stupidní jako některé předchozí, tak to bude docela utrpění přečíst. 
Ale kniha mě strašně mile překvapila. Četla se moc dobře a během jednoho dne jsem přečetla téměř 300 stran. I když začátek je pomalejší, rozhodně není nudný, změna prostředí sérii podle mě docela pomohla. Tohle je snad první díl, který je napínavý, opravdu čtivý a občas nevíte, co máte čekat a kde je pravda. Obdivuju sama sebe, že jsem přečetla předchozích dvanáct dílů a nevzdala to už někde u pátého. Ale pokud se i Vy prokoušete až sem, rozhodně to stojí pak za to.

Jsem ráda, že tentokrát si autorka odpustila všemožnou havěť požírající vlastní tělo a já nevim, co ještě a zůstala jen u upírů či vlkodlaků. Jediný, co mi snad vadilo, tak postavy. Elena mě svou přelétavostí rozčiluje a začínám k ní pociťovat averzi. Hlavně její neustálé tlachání o tom, jak miluje oba bratry, s oběma si dá pauzu, ale přesto ví, že Stefan je její pravá láska. Meredith mi taky není úplně sympatická, převážně její pocit, že musí být nejlepší a i nejmenší chyba, i když ne tak docela její znamená selhání.

Bonnie i Matt jsou v tomhle díle docela naivní a nevidí, co se kolem nich děje a všem bezmezně věří. U Bonnie mi to ale tolik nevadí, je prostě taková a je mi tím i docela sympatická, ale Matt se choval jak pitomec, kterému se navýšilo ego.

Kniha byla opravdu dobrá a já se od ní nemohla odtrhnout. Hodnotím ji jako zatím nejlepší díl a také ode mě dostává nejvyšší hodnocení ze všech. Tak jen doufám, že další díl to nezkazí.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 10/16/2014
reakce bez komentáře
štítky , , , , , , ,


0 komentářů:

Okomentovat