Follow Me @Charmedka

19.10.14

Gabriella Poole - Rozpolcení | RC review

Spisovatel: Gabriella Poole
Originální název: Divided souls
Série: Temná akademie
Díl: 3.
Počet stran: 288
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv...


Něco ke knize
Začíná nový semestr a Darkova akademie se tentokrát stěhuje do Instanbulu. Cassie strávila léto se svojí nejlepší kamarádkou a spolubydlící Isabelou, díky které má i neustálý přístup ke krmení. Isabelu ale trápí rozchod s Jakem a není s ní pomalu řeč. Cassie se začne více sbližovat s ostatními Vyvolenými a také s Richardem, který jí v poslední době dokáže být oporou a rozptýlit ji od ostatních problémů, které se týkají Isabely nebo Ranjita, kterému se snaží vyhýbat co to jde. Mezi Cassie a Isabelou se to ale začíná zhoršovat a obě se vzájemně odcizují.

V akademii se opět něco děje, jeden z Vyvolených je nalezen mrtvý a další dva jsou pohřešovaní, včetně Ranjita, který se před zmizením chtěl s Cassie sejít, protože zjistil důležité informace. Cassie má navíc pocit, že Isabela ji něco tají a už vůbec nemluvě o siru Alricovi..

Moje hodnocení a dojmy
Třetí díl byl ze začátku docela zdlouhavý a nudnější. Kniha mi přišlo o chlup horší než díl předchozí, trochu pokles. Přitom konec a celkové rozuzlení a pátrání po všech tajemstvích pak bylo zajímavé a hodně čtivé. Kniha byla poté nabytá akcí a napětím jsem otáčela stránku za stránkou. Konec mě hodně překvapil, nečekala jsem to a jsem zvědavá, jak Gabriella Poole celou sérii zakončí.

Cassie jsem si ve druhém díle oblíbila, stala se z ní výrazná a sebevědomá postava se smyslem pro ironii. Tady mi ale občas lezla na nervy a Richard, mám z něj rozporuplné pocity, nemůžu se rozhodnout, zda mi sedí nebo naopak ne. Občas postavy jednaly iracionálně, snad s pocitem, že všechno zvládnout nejlépe, nebo že to nebude mít důsledky.

Třetí díl se mi začal tedy líbit až ke konci, celkově bych ho ohodnotila jako spíše horší průměr, nebavil mě bohužel tolik jako díl předchozí.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře:

Okomentovat