Follow Me @Charmedka

11.10.14

Carey Heywood - On | RC review

Spisovatel: Carey Heywood
Originální název: Him
Série: Him
Díl: 1.
Počet stran: 250
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2013
Nakladatelství: Galatea
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
Posledních sedm let se snažila na svou první lásku zapomenout. A setkání po letech může vyvolat bolestné vzpomínky na jednu osudovou noc...

Sarah Millerová nenavštívila svůj domov v rodné Atlantě už dlouhých sedm let. Nic na světě by ji nepřimělo vrátit se zpátky domů, kdyby nebylo svatby jejího milovaného staršího bratra. Mísí se v ní pocit štěstí, že znovu uvidí svou rodinu, ale zároveň i obava, aby se nesetkala s NÍM. Nikdo z její rodiny netuší, proč se tehdy bez rozloučení odstěhovala tak daleko a co ji k tomu vedlo... Ví to jen ON....
On, jehož od první chvíle celým svým srdcem milovala.
On, s nímž srovnává všechny ostatní muže a jemuž nemůže nikdo konkurovat.
On, kdo jí dal pocit, že nic není nemožné.
On, o němž si myslela, že pro něj není dost dobrá.
On, na něhož se posledních sedm let usilovně snažila zapomenout.
Jediné, co musí udělat, je vrátit se na týden domů a hlavně se s NÍM nesetkat......

Něco ke knize
Na první lásku snad nikdo nezapomene a už vůbec ne Sára. Její první láskou byl nejlepší kamarád Will. Vše začalo, když si k ní v sedmé třídě poprvé sedl. Ne, nevybral si jí, ale vedle Sáry bylo poslední volné místo. Ve dvojici měli za úkol vytvořit projekt a každý den se spolu po škole scházeli u Sáry doma. Když projekt skončil, Will stejně každý den po škole za Sárou chodil a vzniklo z toho přátelství...

Přátelství, které skončilo láskou. Až do osudné noci, která všem změní život. Sára uteče a domu se vrací po sedmi letech, ale ani po sedmi dlouhých letech není připravená se s ním setkat.


Moje hodnocení a dojmy
Na knihu jsem byla hodně zvědavá a nebudu Vám lhát, jako první mě samozřejmě zaujala obálka. Kterou ženskou by také nezaujal polonahý, svalnatý chlap na knize. Obálka se podle mě povedla, upoutá pozornost, takže svůj účel splňuje. Po obálce jsem přešla na anotaci, která také nevypadala špatně.

Od knihy jsem čekala romantiku, možná s kapkou erotiky, když se tak podívám na obálku. Na databázi knih je kniha zařazena do románů pro ženy. Těžko ale říct..

V knize se prolíná přítomnost s minulostí. V přítomnosti se Sára vrací do Atlanty a znovu se setkává s Willem. Nikomu neřekla, co se tehdy stalo a proč utekla. Ani Will to neví a my se to také dozvíme až ke konci knihy. V minulosti sleduje přátelství mezi Willem a Sárou a následnou lásku.

Kapitoly jsou poměrně krátké, ale výstižné. Autorka se moc nenimrá v detailech, vše je naprosto jasné a jednoduché. Celkově příběh je hodně jednoduchý, co jsem si všimla, tak i věty jsou spíše kratší a ne moc rozvinuté. Rozhodně žádné náročné čtení, naopak oddechovka, kterou během dvou dnů přečtete a nemusíte u ní přemýšlet.

Kapitoly z minulosti byly spíše pubertální, v podstatě jako kdybych četla dívčí románek. Přítomnost nebyla o nic lepší. Sára je stále naivní, přijde mi, že vůbec nedospěla a i po sedmi letech, kdy o Willovi ani neslyšela, po něm stále touží a nemůže zapomenout. Ano, je to romantické, ale Sára mi moc nesedla.

Jako příjemnou oddechovku, u které můžete vypnout ji doporučuji, ovšem nečekejte kdoví jaký příběh. Já jsem spíše zvědavá na pokračování, které bude z pohledu Willa.


Moc děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí recenzního výtisku.

Žádné komentáře:

Okomentovat