Follow Me @Charmedka

30.10.14

Alexandra Ivy - Rozbouřená temnota

Spisovatel: Alexandra Ivy
Originální název: Darkness Unleashed
Série: Strážci věčnosti
Díl: 5.
Počet stran: 400
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2009
Nakladatelství: Levné knihy
Vazba knihy: Brožovaná
Zjizvený samotář Jagr se nijak netají pohrdáním společností ostatních upírů. Ale teď, jako člen mocného klanu chicagských upírů, musí splnit jisté povinnosti. Má za úkol vypátrat nezvěstnou čistokrevnou vlkodlačici a vrátit ji její sestře. Je tu ovšem problém - Regan Garretová rozhodně nehodlá spolupracovat. A ačkoli Jagr přísahal, že jí nezkřiví ani vlásek, zulíbá jí tak, že se mu ještě rádá poddá. To v něm probudí touhu, jakou necítil celá léta. Nebo spíš celé staletí... Regan přísahala, že se nikdy nenechá ovládnout žádným mužem. Už brzy si však bude muset vybrat - mezi touhou po pomstě a vášní temnou a nebezpečnou jako noc...

Něco ke knize
Již na konci čtvrtého dílu jsme se dozvěděli, že Styx, král všech upírů má pro Jagra jeden velmi zvláštní úkol. Jagr je samotář, netouží se kamarádíčkovat s ostatními upíry, ale jako člen klanu má vůči nim povinnosti, spíše tedy vůči Styxovi. Proto když mu Styx dá úkol, aby našel jeho švagrovou, vlkodlačici Regan, Jagr nemůže odmítnout. Cíl je naprávit Regan zpátky k rodině a mít klid

Regan byla po celý život vězněna trollem Culliganem, osvobodí ji až král vlkodlaků Salvátor, který jí ale odkopne poté, co zjistí, že Regan je neplodná, tudíž nepoužitelná pro jeho plány. Zároveň mu ale unikne Culligan a Regan je celá žhavá po krvavé pomstě. Během své cesty ale narazí na Jagra, který se jí drží jako klíště. Její touhu po pomstě chápe, proto přislíbí, že trolla najdou a poté ji dovede k sestře. To by se ale někdo nesměl pokusit oba zabít..


Moje hodnocení a dojmy
Ze začátku knihy mě tahle dvojice vůbec nebavila. Regan byla hrozně nesympatická postava. Tvrdohlavá, odmítavá. Chápala jsem její touhu po svobodě, ale nechápala jsem, proč až tak razantně odmítá poznat svojí sestru. Působila vůči ní hodně zahořkle.

Postupem času jsem si jí ale oblíbila, stačilo více stránek k tomu, aby se s ní čtenář pořádně seznámil. Její nadšení pro nakupování a vše, co je pro ostatní samozřejmost, ale pro ní nové, bylo milé.

Samozřejmě i zde to mezi hlavními postavami jiskří a zrovna tihle dva přitažlivosti podlehnou poměrně brzy. Přesto se pak v knize tolik sexu neobjeví, je ho zde mnohem méně než v dílech předchozích. Pro někoho určitě dobrá zpráva, pro někoho méně.

Příběh se v tomhle díle více zamotává, objevují se tu upíři, vlkodlaci a psi a já byla kolikrát hodně zmatená, kdo je kdo. Spousta jmen, spousta druhů a já se hodně ztrácela. Dozvíte se ale další díl skládačky z osudu vlkodlačích sester a já jsem zvědavá, jak to bude dále..

Žádné komentáře:

Okomentovat