Follow Me @Charmedka

04.10.24

Měsíční chvástačka - Září 2024

Celé léto jsem odolávala všem akcím a to i těm obrovským na Dobrovském, kdy knihy vycházely fakt za pár korun. Sice furt i pokukuji po Knihobotu a ráda bych doplnila série, ale snažím se být rozumná. Čtu teď pomalu a rozhodně nehrozí, že bych neměla co číst, doma mám kolem sedmdesáti nepřečtených knih, ale netvrdím, že bych starší série nechtěla doplnit, pomalu a postupně by to chtělo.

Recenzní výtisky

Před létem jsem navázala novou spoluráci s nakladatelstvím Bourdon, které pravidelně sype novinky a za září jsem si vybrala rovnou dvě. Instalaci strachu již mám přečtenou a nějak nevím, co si myslet. Prachy zabíjí jsem rozečetla a na oboje budou brzy recenze.


Doplňujete série pravidelně?
Co jste si pořidili naposled?

2 komentáře: