Follow Me @Charmedka

05.06.24

Měsíční chvástačka - Květen 2024

Tím, že čtu teď jako šnek, tak se snažím tolik nenakupovat, i když mám aktuálně na booktooku košík asi za dva tisíce :D, ale furt odolávám, přesto si ke mně nové knížky cestu nacházejí a za květen mi přibylo šest kusů.

Knihy darované

V květnu jsem slavila u kamarádky narozeniny, mám je teda v dubnu, ale to nám vzhledem k nemocem a času nevyšlo. Knihy si dáváme ke všemu vzájemně a tentokrát se kamarádka zaměřila na jednu autorku a to Alexandru Potter. Její knihy se už hůře shánějí a nebývají ani nikde v akcích, takže mě doplnění potěšilo. Dostala jsem i voňavou svíčku Haribo.

Recenzní výtisky

Pro mě velmi očekávaná novinka. Memoáry moc nečtu, ale sem tam se objeví nějaká životopisná kniha, která mě láká a Britney jsem netrpělivě vyhlížela. Britney je prostě moje dětství a moc děkuji nakladatelství Bourdon za zaslání.

Jaká kniha přibyla Vám?
A jaké žánry vyhledáváte?

Žádné komentáře:

Okomentovat