Follow Me @Charmedka

18.05.24

Měsiční chvástačka - Březen - duben 2024

Krásný den!
Opět vůbec nestíhám psát, bohužel i druhý blog je hodně zanedbávaný poslední dobou a zrovna tam jsem se snažila po celou dobu držet tempo. Jsem zvědavá, zda se mi někdy povede vše dohnat :D

Knihy koupené

Po dlouhé době jsem nakupovala knížky a dokonce za plnou cenu, což přiznávám, že jinak nedělám. Díky všem možným výprodejům, kdy knihy vycházejí i pod 50Kč, mi přijde zbytečné dávat i čtyři stovky, ovšem tady jsem udělala výjimku. Eleanor Corvin je česká autorka a její série Smrti se smát je naprosto boží, seženete pouze na Bookla a mně chyběl třetí závěrečný díl, takže jsem konečně objednala. Zároveň autorce teď vyšla nová kniha a to Woodhill, tu naopak seženete již normálně v knihkupectví a na e-shopech, moc gratuluji.

A když už jsem dělala objednávku na Dobrovském, mrkla jsem právě na zmiňované slevy a tyhle knihy koupila za 29Kč.


Recenzní výtisky

Smrtící terapie je novinka z Ocelotu, za kterou děkuji megaknihy.cz. Papírová princezna mi zas přišla z knihcentrum.cz. Za obě knihy moc děkuji a na obě již najdete recenzi na blogu.

Co jste si naposled koupili Vy?
Kupujete za plné, nebo jen slevy?

Žádné komentáře:

Okomentovat