Follow Me @Charmedka

04.01.24

Měsíční chvástačka - Říjen - Prosinec 2023

Dlouho tu nebyla chvástačka, že? Naposled někdy v létě. Od léta mi vždy přibyly třeba jen dvě knihy a to mi přišlo zbytečné ukazovat, minulý měsíc jsem zapomněla, ehm, tak si ukážeme nové knihy hned za čtyři měsíce.

Recenzní výtisky

Nakladatelství Ocelot loni chrlilo jednu skvělou novinku za druhou. Těmi posledními byla Magie zalitá jedem a Poznámky k popravě. Určitě na oboje bude recenze. Já jsem si ještě vybrala knížku od Matthewa Perryho a načasování nemohlo být lepší :( Četla jsem přesně v době tragédie, o to silnější to bylo.


Knihy darované

Od kamarádky jsem k Ježíšku dostala sérii Asylum, kterou jsem už dlouho měla na wishlistu a Královny hrůzy, což je soubor povídek. Pusinka je též od kamarádky, ale tu vyřazovala, tak jsem ji adoptovala.


Knihy koupené

Na Vánoce o den více jsem původně kupovala kamarádce, ale ona si ji v tu samou dobu také koupila, to se nám stalo poprvé, takhle se trefit. Jelikož jsem knihu také ale chtěla, tak jsem si ji nechala.

Jakou knížku jste našli pod stromečkem?
Nebo si knihy kupujete sami?

1 komentář:

  1. Mám přečtenu Poznámky k popravě - velice zajímavá a tak trochu jiná.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat