Follow Me @Charmedka

04.01.23

Měsíční chvástačka - Listopad - prosinec 2022

Krásný den,
přináším poslední souhrn knižních novinek za minulý rok. Když se podívám na nepřečtené knihy, tak se počet pořádně navýšil a s tím, jak teď pomalu čtu, to vypadá, že tak na dva roky mám vystaráno.

Ježíšek

Další díl Harryho Pottera jsem dostala od bráchy, to teď dostávám ke všemu :D Zbytek knih je od kamarádky, ta se zaměřila na úplný konec mého wishlistu a dostala jsem opravdu starší kousky, které byly až kdesi vespod, což mám ale radost, protože kolikrát už tyhle knihy nikdy nepořídím.


Ostatní knihy

Drobná potěšení tu jsou navíc, již jsem ukazovala v říjnu a zbytek je tový mix. Za Gallant moc děkuji knihcentrum.cz, na knihu najdete už i recenzi na blogu. Černé léto a Bridgertonovi mi dala kamarádka, jedná se teda až o několikáté díly, takže budu muset dosehnat předchozí, ale nevadí. Svátky v Kavárně nových začátků jsem vyhrála na instagramu, což mě moc potěšilo.

Co jste našli pod stromečkem?

Žádné komentáře:

Okomentovat