Follow Me @Charmedka

04.11.22

Měsíční chvástačka - Červenec - říjen 2022

Krásný den!
Mě strašně mrzí, že na blogu je vesměs mrtvo, objeví se možná tak dva články za měsíc a to jsem ještě ráda, absolutně nestíhám psát. Teď dokonce koukám, že ač jsem nové knihy za léto měla vyfocené, k článku už jsem se nedostala, absolutně nechápu. 

Knihy koupené

Zavítala jsem po nějaké době do Levných knih a mají tam teď opravdu obrovský výběr, spousta krásných kousků, ale...Většina knih se cenově pohybuje kolem 99Kč a to mi vzhledem k různým online akcím přijde hodně a Levné knihy už zkrátka nejsou tak levné jako bývaly. Za pár korun jsem vzala alespoň Srdce z ledu.
 

Když už jsem zmínila ty akce, tak tahle obří hromada je za necelé pětikilo z akce Black Friday na Knihy Dobrovský. Brala jsem jen ty opravdu levné kousky, většina za 19Kč a převážně se jedná o romantiku. Mám obrovskou radost, knihy z Cooboo, Motta a další parádní kousky.

Knihy darované

Od kamaráda jsem dostala knihu Pohřešuje se prezident, sama bych si ji asi nekoupila, ale zvědavá na ní rozhodně jsem. Četli jste?


Recenzní výtisky

Ocelotu vyšla nová kniha Drobná potěšení, kterou aktuálně čtu. Když byla možnost z megaknihy.cz, neváhala jsem. Pořád moc nevím, co očekávat, ale vypadá rozhodně zajímavě.

Z megaknihy.cz jsem si ještě vybrala Joe Hilla a jeho Černý telefon a další povídky, na knihu najdete již na blogu recenzi. Stejně tak už je online recenze na Dvakrát za uherský rok, za který děkuji knihcentrum.

Také jste neodolali Black Friday?
Nakupujete v LK?

Žádné komentáře:

Okomentovat