Follow Me @Charmedka

20.05.22

Movie tip: Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství


Anotace: Ve snímku Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství filmový svět studia Marvel otvírá brány do paralelních světů a dává do nich nahlédnout jako nikdy předtím. Vydejte se do neznáma s Doctorem Strangem, který za pomoci starých známých a nových spojenců vstupuje do šílených a nebezpečných paralelních světů mnohovesmíru, aby se utkal se záhadným soupeřem.


Již týden běží v kinech nový Doctor Strange, který jistě po tolik úspěšném Spider-Manovi nenechá žádného komiksového fanouška chladným. Mně se teda No Way Home líbilo mnohem méně, než dvojka, ale trailer na Doctora Strange mě hodně zaujal a moc jsem se těšila.


Než do kina vyrazíte, je určitě potřeba mít zkouknutého samozřejmě předchozího Spider-Mana, ale hlavně seriál WandaVision. Wanda, nebo-li Scarlet Witch, tu má jednu z hlavních rolí a pokud seriál neznáte, tak budete u filmu trošku tápat, jelikož Vám nebudou známy události, má to opravdu spojitost. Seriál má pár dílů a jedná se o sitcom, co díl, to asi dvacet minut, takže Vám na to stačí jedno opoledne.

Režie se ujal Sam Raini, který má na svědomí ty první Spider-Many a nějaké horůrky. Když jsem četla, že Doctor Strange je nejhororovější Marvelovka, tak moje těšení ještě stouplo, protože horory zbožnuji.

Co k filmu napsat, abych moc nespoilerovala, i když věřím, že díky různým recenzím a trailerům Vám určitě souvislosti dojdou, přesto nechci moc vyzradit. Ve film máme novou postavu Americu Chavez, kterou ztvárnila mladičká herečka Xochitl Gomez, kolem ní se vlastně točí celý příběh, i když na druhou stranu toho tolik nepředvede a více prostoru má Strange a Wanda. Určitě jsem ale na její další působení ve filmech zvědavá.

Z Wandy mám velkou radost a užila jsem si ji, oblíbená postava a herečka Elizabeth Olsen je podle mě nádherná a dobře se na ní kouká. O hereckém výkonu snad ani nemluvím, zahrála to výborně, všechny ty emoce jsem ji věřila na 100%.


Já jsem z filmu nadšená. Od začátku akce střídá akci, za mě tam nebyla žádná hluchá místa, nebo prostor pro nudu. Vizuálně je to bomba, tohle je po dlouhé době i film, kdy si říkám, že by nebylo úplně marné, vidět ho ve 3D. Všech těch kouzel a efektů je tam tolik a věřím, že Vás učarují, opravdu palec nahoru. I když se jedná o cestování v multivesmíru, tak vůbec film nepůsobí chaoticky, neztrácíte se, je to celé svým způsobem jednoduché, ale efektivní.

Někdo by mohl říct, že motivace záporáka je nedostatečná, ale nemám problém s tím, že je na tom založen celý film, svým způsobem to i chápu. Navíc i ten konec je pak hodně emotivní, mě osobně zasáhl.

Doctor Strange samozřejmě srší vtipem, nechybí různé vtipné hlášky a momenty, ovšem rozhodně jich je méně jak třeba v Thorovi či ve Strážcích Galaxie. Musím ale potvrdit, že opravdu má film hororové prvky, kolikrát temná atmosféra, lekačky a jsem nadšená, že tam Sam Raini vložil část sebe.

Velmi povedený Marvel, až do konce jsem chtěla dát plný počet, na konci už ale byla scéna, která i na mě byla trošku too much, ale i přesto se mi vlastně film líbil více než Spider-Man, Black Widow atd, takže zaslouženě 5 hvězdiček.
Hodnocení 5*


Už jste film viděli?
Co na něj říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat