Follow Me @Charmedka

13.04.22

Měsíční chvástačka - Březen 2022

Krásný den!
Přijde mi, že za nové knihy tolik neutrácím a neskáču hned po každé novince, to vůbec ne. Ale když se jednou za čas objeví nějaká akce, kde knihy vychází i na 19Kč či máte 1+xxx zdarma a jsou tam fakt zajímavé kousky, nejde moc odolat.

Počet nepřečtených knih se mi teda opět navýšil a já moc doufám, že se zas vrátím k pořádnému čtecímu tempu, protože tolik krásných kousků, co na mě v knihovně čeká...

Knihy koupené

Na Knižním klubu probíhal obří výprodej, některé knihy doslova za pár korun a opravdu pěkné tituly, žádné knihy, co vlastně nikdo ve výsledku nechce. Já se musela hodně držet, nejraději bych pořídila i všechny ty thrillery a romány pro ženy, ale říkám si, že určitě zas v budoucnu bude příležitost.

Recenzní výtisky

Z knihcentrum.cz jsem si letos vybrala první knížku na recenzi a vyhrál to Čokoládový klub, který jsem již přelouskala a brzy se objeví na blogu recenze. Musím říct, že knihy z Cosmopolisu mě v poslední době dost zajímají.

Odolali jste slevám na Knižním klubu?
Kolik máte doma nepřečteých knih?

Žádné komentáře:

Okomentovat