Follow Me @Charmedka

24.04.22

Carole Matthews - Čokoládový klub | RC review

Spisovatelka: Carole Matthews
Originální název:
The Chocolate Lover`s Club
Série:
Čokoládový klub
Díl: 1.
Počet stran:
336
Rok vydání:
2022
Vydání originálu:
2007
Nakladatelství:
Cosmopolis
Vazba knihy:
Brožovaná

Diamanty jsou věčné, ale nejlepším přítelem ženy je čokoláda.

Pro Lucy neexistuje nic, co by nevyléčila čokoláda, od zlomeného srdce až po bolest hlavy. Je to jediná věc, na kterou se může spolehnout. A není sama. Její přítelkyně Autumn, Nadia a Chantal sdílejí její vášeň a společně tvoří Čokoládový klub, který neváhá z
asáhnout, když se v životě některé z nich objeví krize. A že jich je! To pak vždy vyhlásí čokoládovou pohotovost. Jejich záchranné akce jsou bláznivé a někdy hodně dobrodružné.

Lucy překročila třicítku a stále hledá tu pravou práci i toho pravého muže. Ani jedno se bohužel neobejde bez nehod. Lékem a útěchou je pro ni čokoláda, ve které se opravdu vyzná.

Nadia opustila skvělou práci i rodinu pro lásku, dnes má malého syna a manžela, který propadl hazardu. Je schopná slízat čokoládu i ze synkových sušenek, když na to přijde.

Autumn, dívka z vyšších vrstev s příliš citlivým svědomím, ohnivými kudrnami a příšerným vkusem, se stará o drogově závislou mládež, svou vlastní závislost však pečlivě skrývá.

Chantal je Američanka se čtyřicítkou na krku, bohatým manželem a nenaplněnou potřebou sexu. Její náhodní partneři způsobí řadu problémů, z nichž jí pomohou kamarádky a čokoláda.


Knihy z nakladatelství Cosmopolis mě v poslední době hodně lákají, přiznávám, že za to můžou krásné obálky, které slibují povětšinou milé oddechovky, u kterých můžete vypnout a já mám podobné knihy moc ráda.

A mám také ráda čokoládu, kdo by také neměl, že?! Přesně tohle si myslí i hlavní hrdinky příběhu, kterými jsou čtyři ženy kolem třicítky. Lucy ani ve svých třiceti letech nemá pořádnou práci a chlapi? Největší (ne)jistotu zatím představuje expřítel, který i přes sliby neustále Lucy podvádí a ona mu stále dává další a další šance. Nadia je Asiatka, která se kvůli lásce vzdala své rodiny, nyní má malého synka a manžela, který prohrává peníze v hazardu.

Autumn je dobrák až do morku kostí, éterická bytost, která pracuje s drogově závislými lidmi. A Chantal? Ta má vše, co si může přát, peníze, luxusní dům a kabelky a manžela, který s ní odmítá spát.

Všechny ženy spojují nejen životní strasti, ale i láska k čokoládě. Jakmile nastane nějaký problém, svolá se čokoládová pohotovost, každá všeho nechá a sejdou se v oblíbené čokoládovně.

Já jsem z knihy krapet na rozpacích, čekala jsem oddechovku, to ano. Oddechovku, která mi nabídne příběh, u kterého nemusím přemýšlet, bude miloučký a sladký. To jsem vlastně i svým způsobem dostala, ale...

Je to šíleně praštěné a přitažené za vlasy. Autumn, Chantal a Nadia budiž, ty ještě mají reálné životy, kterým i věříte, ale Lucy je vlastně taková Bridget Jonesová, co scéna, to kalamita, smůla a trapasy se jí lepí na paty. K tomu je tak naivní, že máte chuť ji jednu plesknout.

Nejvíce sympatická mi byla asi Autumn, která by se rozdala, nebo Nadia, která opravdu řeší závažné problémy, které nejsou nic nemožného, naopak.

Kniha se četla moc dobře, jakmile jsem se začetla, tak stránky plynuly úplně sami. Příběh je velmi oddechový, nic inteligentního a náročnéhé nečekejte, je zábavný, ale asi v něm bylo všeho až moc a trochu bych ubrala.

Moc děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku.  
Knihu si můžete zakoupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat