Follow Me @Charmedka

28.03.22

Mats Strandberg - Klíč

Spisovatel: Mats Strandberg
Originální název: Nyckeln
Série: Kruh
Díl: 3.
Počet stran: 800
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2013
Nakladatelství: Fortuna Libri
Vazba knihy: Vázaná

Konec se blíží v Engelsforsu.
Uběhl sotva měsíc od tragédie v tělocvičně Engelsforského gymnázia, ale Vyvoleným není dopřáno vydechnout. Brzy se jejich svět opět obrátí vzhůru nohama. Otázky budou zodpovězeny. Tajemství odhalena. Loajalita vystavena zkouškám. Čas se krátí a Vyvolené si mohou být jisté pouze jedním – všechno bu
de jinak.
Klíč je posledním dílem trilogie o Engelsforsu.




Uff, poslední díl této trilogie a rovnou pořádná bichle o osmi set stránkách. Ony teda ani předchozí díly nejsou zrovna jednohubky, ale uznávám, že se čtou poměrně dobře, alespoň druhý díl a to i když Vás příběh tolik nechytne.

Sice jsem se do otevření bichličky musela krapet nutit, ale zase jsem viděla to světlo na konci tunelu, když to přeču, série je uzavřená a mám ji za sebou, takže směle do toho.

Kniha navazuje přesně tam, kde skončila druhá kniha. Vyvolené čeká poslední rok na střední škole a záchrana jejich rodného města.

Právě postavy jsou asi největším plusem knihy. Je jich spousta a v prvním dílu jsem měla velký problém si je všechny zapamatovat, ale každá z holek má svoji osobnost a svoje problémy, čímž jsou jedinečné.

Příběhem zamíchají ale i nové postavy, díky kterým nebude příběh až tak totožný jako předchozí díly. Ono se to sice dobře čte, ale je to vlastně furt to samé dokola a myšlenka nijak originální také není.

Za mě to je zbytečně dlouhé, podle mě to není příběh, který by bylo nutné až tak natahovat, obzvlášť když opravdu nic nového nepřináší.

Druhý a třetí díl nebyly špatné, zakončení se mi také líbilo, ale vím, že znovu už se k sérii nevrátím.

Žádné komentáře:

Okomentovat