Follow Me @Charmedka

20.11.21

Patricia Briggs - Divoký symbol | RC review

Spisovatel:
Patricia Briggs
 
Originální název: Wild Sign
Série: Alfa a Omega
Díl: 6.
Počet stran: 304
Rok vydání: 2021
Vydání originálu: 2021 
Nakladatelství: Fantom Print
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
V lese, v odlehlé osadě plné prapodivných symbolů, se probudila stará, zlá magie. Maže vzpomínky a z těch dávných vytahuje zpět na světlo světa takové, které by každý raději zapomněl. A co víc, snaží se množit a zanechat po sobě na světě mocné stopy. Nebo dokonce potomky?

Obyvatelé lesního městečka jménem Divoký Symbol zmizel
i. Pozemek patří marokově družce, a tak Anna s Charlesem, kteří patří do této smečky vlkodlačích potížisty, budou mít práci. Z lesů se přitom šíří magická píseň, která nevěstí nic dobrého…

Vrhněte se do zkrocení zdivočelé magie v nejnovějším přírůstku do série Alfa a Omega jménem Divoký symbol. Patricia Briggs přichystala další spletitý a napínavý příběh ze světa smečky, vedené nejmocnějším z vlkodlaků.




Patriciu Briggs mám strašně ráda a na každou její novou knhu se neskutečně těším. Série Mercedes Thompson patří mezi moje topky a Alfu a Omegu jsem si také oblíbila, ještě aby ne, když pochází se stejného světa.

Divoký symbol je vlastně takové malé městečko vybudované v divokých lesích na pozemku marokovy družky. Obyvatelé této osady jednoho dne zmizí, stopou jsou pouze prastaré symboly a pach zlé magie a píseň, která se z lesa line a nevěstí nic dobrého, maže vzpomínky a vytahuje napovrch ty, které by měly být zapomenuty.

Zjistit, co se stalo, vyráží Charles s Annou a Tagem. Brzy přijdou na to, že stojí proti mocnému nepříteli.

Pro mě jsou obrovským plusem postavy. Charlese s Annou jsem si zamilovala od prvního dílu. Charles, ač je obrovský vlk, tak s Annou rozkvétá, více se směje a bezmezně ji miluje. A vlastně nejen on, tím, že je Anna omega a na všechny vlky působí uklidňujícím dojmem a omegy je třeba chránit, tak každý je ochoten ihned nasadit vlastní krk a běda, pokud by chtěl Anně někdo ublížit.

Kdo byl v tomto dílu úplně skvělý, tak Tag, opět obrovský děsivý vlk s pokřivenou minulostí, který srší vtipem, ironií, těší se na rvačku, ale jakmile jde o Annu, tak je plný citů. Anna a celé to pojetí omegy mě strašně baví.

Bohužel ale musím říct, že mě moc nebavil příběh. Už u předchozího dílu Jasným plamenem jsem psala, že příběh je hodně slabý, málo akce, je třeba se soustředit a ten samý problém jsem měla tady. Nápad zajímavý, to bezesporu, ale celé se to šíleně vleklo, spousta omáčky kolem, přitom se nic moc nedělo a kniha začala být více čtivá až fakt ke konci.

Na knize jsou pozitivní postavy a to jak ty hlavní, tak i vedlejší. Prostor zde měla marokova družka Leah, které se příběh svým způsobem týkal a čtenář zjistil něco o její minulosti. Též oceňuji zmínky o Mercy či Adamovi, ale přijde mi, že poslední dva díly není využit potenciál příběhu a toho, že autorka opravdu umí psát čtivě.

A ještě jedna výtka k překladu, první půlka kniha je plná chyb, hlavně začátek je co stránka, to chyba. Počáteční písmenko dalšího slova je ještě u předchozího slova. Je mi jasné, že bez nějakého toho překliku se to neobejde, ale tady toho je opravdu moc.

 
Moc děkuji nakladatelství Fantom Print za poskytnutí recenzního výtisku.  

2 komentáře:

  1. Souhlasím. Jak s tím, že už to začíná být slabý odvar, autorka by obě série měla pomalu ukončovat, než to příliš zabije. Tak i s těmi chybami. U FP na to nejsem moc zvyklá...

    OdpovědětVymazat