Follow Me @Charmedka

12.04.21

Lucy Keating - Psáno životem

Spisovatel: Lucy Keating
Originální název: Literally
Počet stran: 264
Rok vydání: 2018
Vydání originálu: 2017
Nakladatelství: Yoli
Vazba knihy: Brožovaná

Annabellin život byl vždy dokonalý s velkým D. Ale to jen do chvíle, kdy k nim do školy zavítala slavná spisovatelka Lucy Keatingová, která tvrdí, že je jen hlavní hrdinkou jejího příběhu, že je postavou, kterou sama vytvořila. A bohužel se ukáže, Lucy má pravdu a celý Annabellin život je v jejích rukou a bude se vyvíjet tak, jak se paní spisovatelce zachce.
Jenže Annabell odmítá žít podle druhých. Proto se pokouší najít způsob, jak napsat svůj vlastní příběh, vzít svůj život do vlastních rukou a bojovat za lásku a svobodu. Podaří se jí to, anebo bude mít poslední slovo Lucy?


Tahle knížka mě strašně zaujala obálkou, sice je jednoduchá, ale jak se říká, v jednoduchosti je krása a k tomu zajímavý název...Bylo tedy jasné, že si budu chtít příběh přečíst a protože obecně mám knihy z Yoli ráda, tak jsem se moc těšila.

Od prvních stran mi ale bylo jasné, že to nebude úplně ono. Annabell je mladá holčina a na svůj věk až moc organizovaná a pečlivá. Celý její život je nalajnovaný a pomalu se ani nenají bez jasně daného rozvrhu.

Annabellin svět se začne hroutit v den, kdy do školy zavítá spisovatelka Lucy Keatingová, která Annabell sdělí, že je pouhou postavou v její knize, a aby Annabell uvěřila, spisovatelka začne narušovat celý její život.

Jakmile Annabell pochopí, že to nebyl pouze hloupý vtip, nevěří už ničemu, dokonce to vypadá, že nový spolužák Will, dokonalý kluk, může být jen nastrčenou postavou.

Námět je za mě velmi originální a zajímavý. Boj postavy s autorem, no řekněte, že to nezní skvěle, obzvlášť, když postava se vzepře a chce bojovat o svůj vlastní život a sama si určovat cestu a osud.

Noo, téma zajímavé, ale naprosto nevyužitý potenciál. Postavy hrozně nesympatické, i samotná autorka je protivná a celé to bylo velmi nucené. Pochopitelně, Lucy dává rázně najevo, kdo je pánem a příběh je tím pádem prvoplánový, ale i tak si dle mého s ním mohla více pohrát.

Kdyby mi bylo víc jak o půlku méně, tak asi budu nadšená. Je to jednoduché čtení, romantiky obsahuje tak akorát a celé to působí snově, ale jak říkám, za sebe můžu doporučit pouze pro mladé čtenářky. Slabší průměr.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWd2YC3lbMel9Ef8HYPzcswmGMvKkx6uBZvRtlDElM6x-8A5b_5K0LkeThF5JmE6uguK47whzpUPcytMuQK4HU9sW5resHUx-aQPMosCFemtyIWd-PirP6_3RyJQ9D720LCucRok9MZ9w/s200/Nepojmenovan%25C3%25BD+10.jpg

4 komentáře:

  1. Po této knize jsem už nějakou chvíli pokukovala a jsem ráda, že jsem narazila na tvou recenzi, vím, že nemám mít od toho velké očekávání. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu vůbec neznám, ale i mě na pvní pohled zaujala obálka. :)

    OdpovědětVymazat