Follow Me @Charmedka

12.08.19

Zkouknuto (14)

Krásné pondělí!
Po pár měsících tu mám další článek z rubriky Zkouknuto. V létě jsem měla spoustu volna a ještě mít budu, takže ranní kávička, film či seriál a mám už další kousky připravené na příště. Přijde mi, že tentokrát jsem neměla úplně šťastnou ruku a mám tu šíleně moc propadáků.

Článek bude bohatý i na seriály, některé mám již komplet zkouknuté, jiné jsem rozkoukala a naopak mezi nimi jsem našla opravdu koukatelné projekty narozdíl od těch filmů.

Zakázané uvolnění
Stává se tradicí, že začínám českým filmem a rovnou propadákem, ty české filmy jsou jedna katastrofa za druhou. Janu Strykovou mám ráda, takže vlastně kvůli ní jsem se chtěla mrknout. Film je totální blbost, postavy na facku, ty ženský jsou fakt pitomý hysterky, klidně to vynechejte. Hodnocení 1/5

Eldorádo
Animák, který mi nějakou záhadou unikl a to je skoro dvacet let starý. Krásná animace, sem tam nějaká fajn písnička a hezký příběh. Rozhodně lepší průměr, který neurazí a za zkouknutí stojí. Hodnocení 3/5

Vidím jenom tebe
Film jsem vybrala kvůli hereckému obsazení - Blake Lively a Jason Clarke - a též mám docela období thrillerů a dramat. Tohle mělo celkem slušný potenciál, ale nedokázalo mě to úplně vtáhnout a udržet, což byl největší problém. Gina je od dětství slepá a spoléhá na oči svého manžela. Operace ji pomůže znovu vidět a to nejen krásy života, ale i temné stránky manželství. Hodnocení 2/5

Dokonalé repliky
Dle hodnocení jsem mohla čekat, že se bude jednat o propadák, ale hodně jsem doufala, že se mi film bude líbit. Opět super potenciál, ale hercům se nedal věřit ani nos mezi očima, bylo to celé hrozně odfláknuté a bez emocí. Hodnocení 1/5

Supertornádo
 Asi velký zkrat a páteční filmy na Prima Cool. Hodnocení 2/5

Star Trek, Star Trek: Do temnoty, Star Trek: Do neznáma
Sfouknu tři díly v jednom. Nikdy jsem neviděla pořádně celé, pamatuji si u prvního dílu jen pár scén. Je mi jasné, že mě fanoušci ukamenují, ale ze mě fanoušek Star Treku ani Star Wars nikdy zkrátka nebude. Klidně se podívám, to jo, ale nedokážu plně docenit. Hodnocení 3/5

Úniková hra
Dostáváme se k tomu lepšímu, alespoň na chvilku. Úniková hra byla super, únikovky jsou teď in, takže film rozhodně lákavý. Příjemné herecké obsazení, to se mi fakt líbilo, děsivé místnosti a výborná atmosféra, pecka. Hodnocení 4/5

Ghost Stories
Martin Freeman asi jediné plus filmu, jinak mě to šíleně nebavilo. Vlastně už bych si ani nedokázala vzpomenout na jednotlivé příběhy, jen si pamatuji, že finále bylo také docela fajn, ale tím to končí. Hodnocení 1/5

Závod s časem
Aneb přestávám si vybírat filmy podle obsazení. Šest let starý film se Selenou Gomez a Ethanem Hawkem. Prý napínavý boj s časem. Napínavé do nebylo vůbec, byla to naopak velká nuda, která mě vůbec nevtáhla a hodně jsem se nutila, abych film dokoukala. Hodnocení 2/5

Grinch
Miluji Grinche, je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů a ten nejlepší vánoční, bez něj by Vánoce zkrátka nebyly. Vůči animované verzi jsem byla skeptická a po shlédnutí traileru jsem se ani nehrnula do kina. Jsem zklamaná, hodně zklamaná, což se ale dalo čekat. S filmovou verzí to moc společného nemá, tenhle Grinch je dost dětský a zkrátka mu chybí to kouzlo...Hodnocení 3/5

Jak vycvičit draka 3
Třetí díl už není kvalitně tak dobrý jako první dva, přesto si udržuje lepší průměr a jedná se o hezký animák se super animací, hezkým příběhem a rozkošným Bezzubkou. Určitě to za zkouknutí stojí, avšak já osobně bych tímhle třetím dílem už skončila a nepokoušela kvalitu dále. Hodnocení 3/5

Godzilla II Král monster
Na Godzillu jsem psala i Movie tip, na filmu jsem byla v kině a super, Godzilla mě zkrátka baví a pokud ještě váháte, tak mrkněte. Spousta monster, která mají výbornou grafiku a myšlenka, že právě monstra by měla nastolit řád a vyřešit problém přelidnění. Hodnocení 4/5

Mary Poppins se vrací
Z obsazení Emily Blunt jsem byla nadšená a ač jsem si naprosto zamilovala původní starou verzi, tak nejsem vůbec zklamaná. Je to pořád tak milé, kouzelné a nechápu to slabé hodnocení. Joo, není to tak dobré jako klasika, ale rozhodně ostudu film neudělal. Hodnocení 4/5

Captain Marvel
Noo, nový hrdina ve světe Marvel a tentokrát po dlouhé době ženská hrdinka. Původně jsem chtěla dát čtyři hvězdičky, pak jsem to změnila na tři s tím, že je to opravdu lepší průměr, ale na čtyři nestačí. Bylo to koukatelné, Brie Larson sympatická a vtipná, rozhodně fajn oddechovka, která neurazí, ale ani nenadchne, avšak párkrát se dobře zasmějete. Hodnocení 3/5

Shazam!
A přesouváme se k DC. Tady jsem také hodně váhala nad hodnocením, tentokrát slabší čtyři a to za originalitu. Shazam! se hodně od ostatních DC komiksů liší. Jak je DC spíše temnější, tak tohle je naprosto jasný rodinný film. Chvílemi je to tak strašně hloupé, až je to fakt jako zábavné a smějete se i těm blbým vtipům. Hodnocení 4/5

Zůstaň se mnou
Film jsem měla na seznamu už dlouho, mám přečtenou knihu, která byla fajn a film je přesnou kopií. Jedná se o mysteriozní drama s kapkou romantiky, kdy hlavní hrdinka má s rodinou nehodu a po nehodě vidí sama sebe v bezvědomí a je jen na ní, zda chce žít a bojovat, nebo to vzdát. Hodnocení 3/5

Limonádový Joe aneb Koňská opera
Jsem ostuda a tuhle klasiku jsem do teď neviděla, přitom mám muzikály ráda a ani jsem neměla předsudky, že se jedná o český film. No, o nic jsem nepřišla, nechápu to skvělý hodnocení a tu oblíbenost, to je taková...Hvězdička za písničky. Hodnocení 1/5

Avengers: Endgame
Filmy zakončíme velkolepě a to Endgame. Avengers mám jednoznačně nejraději a Endgame byl jeden z nejočekávanějších filmů tohoto roku, kor po tolik dojemném Infinity War. Z první půlky jsem byla trochu zklamaná a furt si říkala, že se jedná o nejslabší díl, ale pak ten konec? Opět jsem byla strašně dojatá, seděla jsem jak zařezaná a chtělo se mi brečet, nádherný zakončení. Hodnocení 5/5

Gotham
Přesouváme se k seriálům. Vrhla jsem se hodně na komiksy a Gotham rozhodně patří mezi ty nejlepší a to jsem se docela bála, protože fanoušek Batmana zrovna nejsem. V seriálu je spousta známých postav jako Catwoman, Hádankář a rozhodně nejlepší je Pinguin, ten je fakt boží. Seriál má skvělou temnou atmosféru a dalšími sériemi neztrácel na kvalitě, naopak. Závěrečná série byla skvělá. Hodnocení 4/5 (80%)

Hra o trůny
Asi nejočekávanější seriál a závěr tohoto roku. Ke Hře o trůny jsem si zpočátku hledala cestu a seriál mě chytl možná až tak u třetí série, přitom knihy jsem zhltla snad během měsíce. Musím říct, že ze závěru jsem naprosto zklamaná, to jako vážně?! Na druhou stranu musím uznat, že tohle asi nikdo nečekal a o tom to asi je. Já fandila Daenerys a její chování mě ani v nejmenším nepřekvapilo. Hodnocení 5/5 (100%)

Černobyl
Další seriál, o kterém se letos hodně mluvilo a protože mu nešlo uniknout, tak jsem mrkla i já a to přesto, že jsem se hodně bála, že to psychicky nedám. Rozhodně je to smutný, už jenom tím, že se nejedná o fikci. Ale...očekávala jsem, že mě to zasáhne víc, klidně bych dala více dílů a vše pořádně rozvinula, zdravotní následky, osudy lidí apod. Je to blbý, ale pro mě byl nejdojemnější čtvrtý díl se psy. Hodnocení 4/5 (80%)

13 Reasons Why
Přesouváme se na střední školu. Než Hannah Bakerová spáchala sebevraždu, nahrála kazety, ve kterých třinácti lidem objasňuje, jakou roli sehráli v její smrti. Se seriálem byla kauza, že prý pomáhá hledat způsoby sebevraždy, ale mně naopak přijde, že poukazuje na problém šikany, na to, že se o ní má mluvit a že i maličkost, která se jednomu může jevit jako sranda, může pro pubertální holku znamenat důvod k uzavření se a třeba i něčemu horšímu. Hodnocení 4/5 (80%)

Doom Patrol
Tohle je tak pitomý, až je to dobrý. Poměrně nový seriál ze světa DC, ve kterém nejsou úplně klasičtí superhrdinové, ale naopak outsideři. Každá z postav měla nějakou nehodu, díky které přišla ke svým schopnostem. Občas je to vulgární, v jednom kuse to je absurdní, ale mě to baví, u každého dílu jsem se nasmála a ke konci se mi líbila hodně Crazy Jane. Jsem zvědavá na další sérii. Hodnocení 4/5 (80%)

The Flash
Narozdíl od Arrowa mě The Flash fakt baví a to i po tolika sériích. Občas jsem se tedy ztratila ve změně reality, ale jinak si seriál užívám. Všechny postavy jsou maximálně sympatické, seriál srší humorem, ale zároveň umí být i pořádně dojemný. A koho jsem si zamilovala? Postavu Killer Frost a co se týče vtipu, tak Cisco nemá konkurenci. Hodnocení 4/5 (80%)

Prolhané krásky: Perfektcionistky
Pokud jste obrečeli konec PLL, tak tu je nový příběh, nová A, ale stará známá Alison a Mona, což mě potěšilo. Zatím jsem si neudělala na seriál pořádný obrázek, první série měla pár dílů, ale špatné to nebylo. Postavy docela sympatické, ale samozřejmě to původní seriál není. Hodnocení 3/5 (70%)

Nosferatu
Nový seriál na motivy knížky od Joe Hilla Vánoční říše. Knihu jsem pochopitelně četla a moc se mi líbila, otec Stephen King se v synovi nezapře. Seriál mě úplně nechytl, Ashleigh Cummings coby Vic se mi vůbec nelíbila, ale plus za mě má herec Zachary Quinto. Atmosféra mě nedokázala vtáhnout, celých deset dílů bylo na jedno brdo a vůbec nevím, co chtějí vymyslet v další sérii. Hodnocení 3/5 (50%)

Supergirl
A zakončím celý článek opět komiksem. Postava Supergirl je mi v Arrowovi a Flashovi sympatická, ale celý seriál naprosto nezvládá utáhnout, tohle je ještě nudnější než Arrow. Aktuálně čtyři série a doufám, že jich už moc nebude, ale zas je asi pravda, že tahle čtvrtá je taková nevyhrocenější a nejnapínavější. Hodnocení 3/5 (50%)

Co jste viděli Vy?
Jaký sledujete seriál?
Co říkáte na konec Endgame a Hry o trůny?

16 komentářů:

  1. Viděla jsem Ghost Stories a mám na ně docela stejný názor jako ty. Co teď na ně zpětně vzpomínám, tak si z nich skoro nic nevybavuji. :D Jinak v plánu mám Eldorado a Grinche, což u něj to též vidím, že bude slabý.
    Myslím, že mi díky tobě přibyl další seriál a to Doom Patrol. Mrknu na něj, jen co dojedu Gotham, na který jsem tak trošku pozapomněla. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Slušný seznam. Něco jsem už viděla a něco možná taky prubnu. Díky za tipy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsi opravdu nezahélela. :)) Moc filmů ze seznamu jsem neviděla, ale na některé bych se ráda v brzku podívala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohoto som videla asi len StarTrek a bol super.

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  5. Stihla jsi toho zkouknout velkou spoustu :) Mě se nejvíc líbila Endgame, zujal Černobyl a šokovala Hra o trůny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Supertornádo zní jako jeden z těch katastrofických filmů SyFy ve stylu Sharknado a podobných ptákovin :D
    Pamatuju, že Eldorádo běželo párkrát v televizi, ale nejspíš nikdy jsem to nedokoukala. Budu muset napravit.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak Endgame jsem stále bohužel neviděla, v kinech jsem to bohužel zmeškala, tak se budu muset podívat doma - a samozřejmě, kvůli internetu vím už některé spoilery. A ta Captain Marvel mě vůbec neláká - částečně i kvůli hlavní herečce, která je mi nesympatická. Nosferatu mě zaujalo, ale po tvém hodnocení si asi radši jen přečtu další knížky od Joe Hilla, jeho tvorba mě baví moc. Ale je mi líto, že se ti nelíbil Limonády Joe - podle mě je to úžasnej film, skvělá parodie na westernové filmy a super hlášky, i když chápu, že tohle zrovna nebude film, co by se líbil každému. A Godzilla mě docela zaujala - nikdy jsem neviděla originál, ani novější zpracování, ale asi tomu někdy dám šanci. Ale spoustu filmů, jak vidím podle hodnocení, ani nemá cenu sledovat bohužel. Z filmů jsem nedávno viděla akorát Tenkrát v Hollywoodu a to jedině doporučuju, jestli znáš historii okolo Sharon Tate a Mansonových vražd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Captain Marvel by ale bylo fajn vidět kvůli dalším Marvelovkám. Godzillu mám ráda od dětství, takže pro tu mám fakt slabost a řekla bych, že buď ji miluješ, nebo naopak.

      Vymazat
  8. Tak tomu říkám pořádný seznam. :D Na Captain Marvel a Marry se také chystám. A teď ještě dokoukat seriál 13 reason why. :)

    OdpovědětVymazat