Follow Me @Charmedka

05.08.19

Měsíční chvástačka - Červenec 2019

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, které jsme za daný měsíc získali. Ať už koupili, dostali darem nebo k recenzi.
Krásný den!
Jak si užíváte léta? Pro mě se léto nese ve znamení velkého volna, avšak od začátku dovči mi nepřálo počasí a tropy byly ty dny, co jsem trávila celý den v centru Prahy, takže fakt super.


V létě většinou skoro nečtu a není tomu jinak ani letos, takže přečtené knihy si ukážeme až v září, kdy budou zahrnuté rovnou tři měsíce. Nečtení mi ale nebrání v syslení nových kousků, tak jdeme na ně.

Knihy koupené

V posledních měsících jsem si dosehnala sérii Bratrstvo černé dýky, chybí mi už jen asi dva nejnovější díly, hurá. Série se shání velmi obtížně, já tedy měla kliku na dva díly za 99Kč a Nespoutaného milence jsem nedávno kupovala za čtyři stovky a říkala si, že to je snad nejdražší kniha, co jsem kdy koupila. Nooo, Král ho předčil. Ale když už se objeví někde v bazaru, tak částka se šplhá ke dvěma tisícům, takže za pětikilo, za které jsem ho ulovila, je to vlastně za hubičku a jsem ráda, že můžu pokračovat ve čtení.

Levné knihy

Pokračujeme dalšími nákupy, tentokrát z Levných knih. Pokaždé, když tam teď zavítám, tak mají v nabídce super knížky a ještě spoustu mám na wishlistu, odcházela jsem ale jen s něčím a zbytek třeba příště. Můj (téměř) dokonalý život od Sophie Kinselly mi tam brala kamarádka. Tuhle autorku mám strašně ráda, ale už dávno jsem se naučila, že nemá cenu kupovat hned novinky poté, co vyjdou, protože se vždy objeví v LK.


To samé platí o Lindsey Kelk, vše mám z Levných knih a teď se tam objevil zatím poslední díl série I Heart a to Zbožňuju navždycky, hurá. Moc mě potěšila kniha Nevítaní autorky Sophie Jordan, na tu se fakt moc těším a přiznávám, že mám velká očekávání.

Knihy darované

Od kamarádky jsem dostala první dva díly Psího poslání, které ji nijak nezaujalo, ale věděla, že já si knihy chci koupit, takže jsem je adoptovala a jsem zvědavá, zda bude kniha tak dobrá jako film. Třetí díl mi chybí, ale určitě doseženu.

Byli jste v LK?
Co máte nového?

4 komentáře: