Follow Me @Charmedka

01.10.18

Měsíční chvástačka - Září 2018

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Krásný říjen!
Jak jste si užili první školní měsíc? Škola se mě netýká, ale září bylo moc fajn a stihla jsem toho poměrně hodně. Co ale nestíhám, tak pravidelné články na blogu, minulý týden ani řádek a ani tenhle týden nebude o moc lepší. Na články mám čas pouze víkendy a ten víkend vždy tak uteče, že nestihnu ani půlku toho, co potřebuji a co bych chtěla. Také Vám víkendy přijdou tak krátké?

Knihy koupené

Určitě spousta z Vás zaznamenala akci Luxoru s názvem Black Friday, čím více knih koupíte, tím menší cena za ně bude. Mě teda seznam titulů moc nezaujal, ale nakonec jsem objednávku udělala, jelikož kamarádka bude mít narozeniny a i s jejími knihami už jsem se dokázala dostat na deset kousků a tím pádem za kus jsem platila 39Kč, což je pecka.

Pro sebe jsem si tedy vzala první dva díly série After, od které očekávám příjemnou, romantickou oddechovku. Kvůli počtu jsem přihodila thriller Zmizení Samanthy Shipleyové, od autorky jsem nic nečetla, tak uvidíme. A Obr Dobr je taková milá dětská knížka, viděla jsem film a líbil se mi, takže knize jsem neodolala.

Recenzní výtisky

Od megaknihy.cz jsem si mohla opět vybrat další titul k recenzi s zvítězil závěrečný díl Sirotčince slečny Peregrinové. Knihu už mám přečtenou a byla skvělá, moc hezké zakončení série a spousta fotek v knize, čtení jsem si užila a recenze bude snad brzy.

Odolali jste akci Luxoru?
Co přibylo Vám?

2 komentáře:

  1. akci u Luxoru jsem neresila, protoze se opravdu vyplatilo koupit co nejvice, ale tolik knih me bohuzel nezaujalo..

    OdpovědětVymazat