Follow Me @Charmedka

20.09.18

Alice Clayton - Nabíječ

Spisovatel: Alice Clayton
Originální název: Wallbanger
Série: Cocktail
Díl: 1.
Počet stran: 240
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2012
Nakladatelství: Mladá fronta
Vazba knihy: Vázaná
Caroline má fantastický byt v San Francisku a dokonalého kuchyňského robota, ale nemá Óčko!
Caroline má skvěle našlápnutou kariéru, kancelář s výhledem na záliv a recept na výtečnou cuketovou buchtu, ale nemá Óčko!! Caroline má nejlepšího kocoura na světě, super kámošky a plný dekolt, ale nemá Óčko!!! A navíc, světe div se, st
ěnou její ložnice otřásá noc co noc její sexy soused, co si v posteli servítky rozhodně nebere. No, není to zákon schválnosti? Každé zasténání, naplácání a – bože, zamňoukání? – Caroline připomíná, že přichází nejen o spánek, ale že jí, na rozdíl od Nabíječových partnerek, chybí taky… Jo, uhádli jste, Óčko! Když bušení do zdi málem vyklepe Caroline z postele, rupnou jí nervy a oděná do sexuální frustrace a růžové noční košilky se svému sousedovi postaví tváří v tvář. Jenže jejich noční potyčka je, řekněme, jen začátek, protože s tenkými stěnami napětí mezi nimi roste…

Něco ke knize

Caroline má krásný byt v centru San Franciska, dokonalého kuchyňského robota od skvělých kamarádek, vysněnou práci, která ji baví a naplňuje. Jediné, co ji chybí, je ztracené Óčko a na náladě ji nepřidává ani velmi aktivní soused a jeho harém, který ji noc co nosit buší do zdi tak, že padají obrázky ze stěny.

Jednu noc už to nevydrží, polonahá jen v růžové košilce zabuší na sousedovic dveře, ze kterých vyleze nádherný, svalnatý chlap, který si nenechá frustrovanou ženskou líbit. Ani jednoho z nich nenapadne, že první nenávistné setkání by se mohlo přenést až do přátelství a neustálého jiskření.

Moje hodnocení a dojmy

Tuhle sérii jsem si chtěla přečíst snad už v době, kdy vyšel první díl. Jak to tak ale bývá, dostala jsem se k ní až po čtyřech letech a ještě mi poslední díl doma chybí. Od autorky jsem četla Zrzku, která nebyla špatná, ale od série Cocktail jsem měla trochu větší očekávání.

Očekávání od erotických knih? Proč ne, od dob Padesáti odstínů je tenhle žánr velmi populární a mě osobně velmi baví a myslím, že se v této kategorii dají najít moc fajn knihy pro ženy. Nechápu proto, že bývá tento žánr tak odsuzován. Proč? Rozhodně si nemyslím, že knihy čtou pouze zapšklé staré panny, jak si mnozí myslí, ale zpět ke knize.

Přiznávám, že jsem snad první stránku až dvě nechápala, co Caroline myslí tím Óčkem, trochu delší vedení, uznávám. Právě ono Óčko mi v knize vadilo asi nejvíce, už jen to pojmenování, takové hloupé až trapné, vyloženě mě to rušilo. Také neustálé fňukání, že nemá orgasmus bylo kolikrát až unavující. Je pravda, že v erotických knihách bývá zvykem, že hlavní hrdinky ho mívají i několikrát po sobě, s čímž se spousta čtenářek asi nedokáže úplně ztotožnit a knihy tím pádem působí trochu naivně.

Jinak jsem ale nadšená, fakt jako nadšená. Dlouho jsem takhle zábavnou knihu nečetla. Nabíječ je kombinace erotiky a humoru a ta kombinace jako celek působí naprosto dokonale. Té erotiky tam není málo, ale zas mi ji nepřišlo přehršel. Navíc hlavní postavy na sebe hned neskočí, takže z počáteční nenávisti se propracovávají k přátelství až k romantice.

Caroline je neskutečně sympatická hlavní hrdinka, se kterou se spousta žen ztotožní a Simon? Typický fešák, po kterém většina bude toužit. Mezi hrdiny to jiskří, ale jak jsem psala, kniha je plná humoru, který je opravdu zábavný, trefný a několikrát Vás donutí smát se nahlas.

Za mě super, čekala jsem hodně a v žádném případě nejsem zklamaná. S nadšením jsem se hned pustila do pokračování a už teď věřím tomu, že se Cocktail zařadí mezi top erotické knihy.

4 komentáře:

  1. Super recenze :) Také už se k této knize dostávám nějaký ten pátek tak snad už to vyjde :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze :) Nabíječ se i taky líbil, když jsem ho četla:) Ale ještě jsem se nějak nedostala k dalším knihám autorky :)

    OdpovědětVymazat