Follow Me @Charmedka

05.04.18

Měsíční chvástačka - Březen 2018

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Čtení mi sice poslední dobou nejde, ale co se týče pořizování nových knih, tak pěkně hřeším. Pod čtyřicet nepřečtených kousků se opět jen tak nedostanu. Na druhou stranu se jedná o samé levné nákupy a recenzní výtisky, to mě snad trochu omlouvá.

Koupené knihy

Při poslední návštěvě Levných knih jsem si vyhlédla hned několik titulů, kterým jsem ale tehdy odolala, jelikož se jednalo o série, kterým chyběl první díl. I přítel mi ale řekl, že je to vlastně investice do budoucna a měla jsem si je vzít. Nemyslete si, normálně mě takhle nepodporuje, většinou slyším, že se jednou v těch knihách utopím. Asi slabá chvilka no, které jsem se ovšem chytla :D

Jako první jsem sáhla po erotické sérii Crossfire od Silvii Day, kterou jsem měla dlouho na wishlistu. Absence prvního dílu mě teda mrzí, ale za 29Kč, super. Spoléhám a doufám, že se ty první díly časem v LK objeví, už několikrát to tak bylo. A mohly by i ty ostatní :D

Charley Davidson jsem strašně moc chtěla, od série mám obrovská očekávání, protože vypadá fakt skvěle a z toho, že jsem Druhý hrob nalevo našla v LK, jsem měla neskutečnou radost. Rozhodně bych ráda co nejdříve dosehnala zbytek dílů, abych se do knih mohla pustit. Milé překvapení bylo Sladké nic od Jamie McGuire.

Recenzní výtisky

Poslední dva kousky jsou recenzní výtisky, kterých si velmi vážím. Od knihcentrum.cz mi dorazil nový Joe Hill s názvem Divné počasí. Z novinky mám radost, protože Joe Hill se pro mě stává vyhledávaným autorem. Pokud Vám nic neříká, tak se jedná o syna samotného krále hororu Stephena Kinga.

Z megaknihy.cz jsem si vybrala Tažení do Tearlingu. První díl mě sice zklamal, ale na světě už je závěrečný a tak bylo načase se trochu v ději posunout. Knihu aktuálně čtu a recenze Vás určitě nemine.

Nakupovali jste v LK?
Co přibylo Vám?

6 komentářů:

  1. pekne knizky :-) uzij si cteni... Charley jsem taky chtela, ale oni to nedovydaji a ja to anglicky neprectu...

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teď v nákupech musím hodně mírnit, jelikož mě budou čekat dva měsíce skoro bez výplaty, kvůli učení na státnice. Tak s ebudu moc rozšoupnout až potom :D to pak bude hdoně návštěv v knihkupectví ^^

    Přeji ať se ti všechny knížky líbí ^^

    OdpovědětVymazat
  3. K přírůstkům gratuluju. Přeju ať se líbí. :))

    OdpovědětVymazat