Follow Me @Charmedka

30.04.18

Knižní hitparáda - Duben 2018

Krásné pondělí!
Máme tu poslední den v měsíci a jelikož za dnešek dubnové číslo nenavýším, tak se rovnou mrkneme, co se mi povedlo přečíst. Ale ještě se zeptám, zda dnes pálíte čarodějnice, nebo tuhle tradici nedržíte? U nás se každý rok pálí na zahradě se sousedy, známými a přáteli. Čarodějnici máme hotovou a v sedm to vypukne. A vlastně zítra je prvního máje, co pusa pod rozkvetlou třešní? Já se přiznám, že zrovna tenhle svátek nedržím a spíše uznávám Valentýn. Jak si stojím za slavením snad všech výročí apod, tak máj mě nechává chladnou.

Přečtených knih tu moc nemám. Měla jsem v dubnu poměrně dost volna a pokud mě sledujete pravidelně, tak víte, že během dovči zkrátka nečtu a je to na počtu přečtených knih za duben fakt znát. Nezbývá než doufat, že květen bude lepší, věřím, že ano.



 
Nejlepší kniha  
Tažení do Tearlingu (Erika Johansen) 
Proč: Kdo by to byl řekl, že po mém negativním hodnocení prvního dílu, se nějaký díl z tého série objeví jako nejlepší kniha měsíce. Ale je tomu tak, zbytek knih byl průměrný, ne-li podprůměrný.
Nejhorší kniha
Angelopolis (Danielle Trussoni)
Proč: Za mě jedna z nejhorších sérií, co jsem kdy četla. První díl byl doslova peklo. Pokračování se sice četlo lépe, možná i díky tomu, že je o polovinu tenčí, ale stále to není žádný zázrak. Neustále jsem měla pocit, že čtu nezáživnou encyklopedii.
Největší překvapení
Tažení do Tearlingu (Erika Johansen)
Proč: První díl mě fakt zklamal, ale druhý mě bavil více. Možná to bylo i tím, že už jsem věděla, do čeho jdu a počítala s tím, že příběh se odehrává ve zvláštní době, je celkem brutální a hlavně vulgární. Tentokrát mi to nevadilo a těším se na závěr.
Největší zklamání
Revival (Stephen King)
Proč: V této kategorii soupeřily rovnou dvě knihy a to Revival a Na lovu. Obě mě zklamaly na plné čáře. Revival byl celkem o ničem a od knihy Na lovu jsem čekala nádherný romantický příběh Krásky a zvířete, bohužel kniha nemá to pohádkové kouzlo.
Nejvtipnější kniha
Na lovu (Meagan Spooner)
Proč: Vtipná ale byla, hlavní hrdinka je skvělá a kniha nepostrádala smysl pro humor a ironii, což mě bavilo. Sice mě kniha zklamala, ale četla se moc dobře.
Nejnapínavější kniha
Revival (Stephen King)
Proč: Příběh mě sice naprosto nechytl, byl téměř o ničem, hrozně se vlekl, ale stejně jsem od začátku byla napnutá, o co v knize půjde. Takže proto ve výsledku zklamání.
Nejromantičtější kniha
Odhalená (P. C. Cast)
Proč: Těžká kategorie, nečetla jsem žádnou romantickou knihu. V Odhalené bylo alespoň několik zamilovaných párů, které svoji lásku dávaly neustále na obdiv, takže tak..




Nejočekávanější kniha
Na lovu (Meagan Spooner)
Proč: Když jsem zjistila, že má vyjít nový retelling Krásky a Zvířete, okamžitě byla kniha na wishlistu, nemohla jsem se dočkat. Miluji pohádky a miluji Krásku a Zvíře.

Nejlepší obálka
Na lovu (Meagan Spooner)
Proč: Obálka je překrásná, celkově grafické zpracování knihy se povedlo na jedničku.
Nejhorší obálka
Angelopolis (Danielle Trussoni)
Proč: Není špatná, ale nějakou knihu jsem vybrat musela.




Hrdina měsíce
Kelsea (Tažení do Tearlingu - Erika Johansen)
Proč: Tady jsem váhala mezi Kráskou a mezi Kelseou. Nakonec volím Kelsea. Má svoji hlavu, je odvážná, paličatá a stojí si za svým, i když spousta jejích lidí ji začala nenávidět.
Pár měsíce
Zoey & Stark (Odhalená - P. C. Cast)
Proč: Fakt těžké vybrat, když tu nemám žádnou zamilovanou knihu. Původně jsem si myslela, že jasně zvítězí Kráska a Zvíře, ale tenhle retelling rozhodně nebyl zamilovaný, tak Zoey se Starkem no.





Kolik jste toho přečetli?
Čtete rádi venku?

Žádné komentáře:

Okomentovat