Follow Me @Charmedka

04.10.17

Knižní hitparáda - Září 2017

Krásný den!
První školní měsíc utekl zas jako voda. Doufám, že Vás škola stále baví a i přes ní máte čas na čtení. Co se týče právě čtení, tak září bylo celkem slabé, přitom jsem začala poměrně hezky. Přečetla jsem pouhých pět knih. Bohužel jsem se zasekla na Jackie Collins, která ač mě neskutečně bavila, četla se mi pomalu. Po další její knize jsem sáhla hned po Stephenu Kingovi a to byla konečná, co se přečtených knih za září týče. Na knize jsem zaseklá do teď.




 
Nejlepší kniha  
Hollywoodští manželé (Jackie Collins) 
Proč: Jednoznačně nejlepší kniha za září. Sice jsem ji četla dlouho, ale byla skvělá. Je v ní tedy spousta postav, ale každá z nich mě bavila a měla něco do sebe. Knihy od Jackie Collins jsou plné intrik, vražd, sexu..
Nejhorší kniha
Horečka Dananů (Karen Marie Moning)
Proč: Bohužel celá tahle série mě moc nechytla. Těžko říct, který díl je nejhorší, ale asi třetí, protože mi přijde, že se stále nic moc toho neděje. Ovšem konec je perfektní a štve mě, že pokračování se již nejspíš u nás nedočkáme.
Největší překvapení
Hollywoodští manželé (Jackie Collins)
Proč: Kniha patří do série Hollywood, ze které jsem už kdysi četla první díl a nějaký prostřední, nechápu, ale ok. První díl se mi vůbec nelíbil, proto mě tahle kniha mile překvapila.
Největší zklamání
Temná horečka (Karen Marie Moning)
Proč: Série má celkem fajn hodnocení a recenze. Navíc zajímavá anotace, takže jsem se dost těšila. Vůbec mě to nechytlo.
Nejvtipnější kniha
Krvavá horečka (Karen Marie Moning)
Proč: Co se ale sérii musí nechat, tak vtipná hlavní hrdinka. U některých hlášek jsem se celkem bavila.
Nejnapínavější kniha
Colorado Kid (Stephen King)
Proč: Kniha tedy není žádný zázrak, ale přece jen nějaké to menší napětí se v ní najde a byla jsem zvědavá, zda se záhada vyřeší.
Nejromantičtější kniha
Hollywoodští manželé (Jackie Collins)
Proč: Žádnou romantickou knihu jsem nečetla, ale tahle odpovídá asi nejvíce. Pár romantických momentů a párů se v ní najde, i když romantika zde není úplně prioritní.


Nejočekávanější kniha
Colorado Kid (Stephen King)
Proč: Jako fanoušek Stephena Kinga jsem se samozřejmě na tuhle novinku moc těšila a jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst.



Knižní série objevená v tomto měsíci
Horečka (Karen Marie Moning)
Proč: Horečka se mi dlouho válela doma. Všechny tři díly, co u nás vyšly, jsem přečetla ihned po sobě. I když je pro mě podprůměrná, určitě bych si ráda přečetla pokračování..

Nejlepší obálka
Horečka Dananů (Karen Marie Moning)
Proč: Obálky má Horečka povedené, nejvíce se mi líbí asi Horečka Dananů. Navíc je nádherný celkově celý formát obálek.
Nejhorší obálka
Hollywoodští manželé (Jackie Collins)
Proč: Nepřijde mi špatná, ale asi ze všech nejslabší. Ovšem je třeba přihlédnout k roku vydání.

Hrdina měsíce
Mac Laneová (Temná horečka - Karen Marie Moning)
Proč: Rozmazlená slečinka, která odjede do Dánska, aby našla vraha své sestry. Život se ji otočí naruby a místo lakování nehtů najednou loví příšery. Jasný vítěz.
Pár měsíce
Jack Python & Jade Johnsová (Hollywoodští manželé - Jackie Collins)
Proč: Moc prostoru společně v knize neměli, ale ihned jsem si je oblíbila a doufala, že budou spolu.





Co jste přečetli Vy?
Znáte některou knihu?

1 komentář: