Follow Me @Charmedka

31.05.17

Movie tip: Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta


Anotace: V dalším pokračování svých fantastických dobrodružství se kapitán Jack, ke kterému se štěstěna opět jednou nemilosrdně obrátila zády, ocitá tváří v tvář bandě smrtících pirátských duchů pod vedením strašlivého kapitána Salazara (Javier Bardem), kterým se podařilo uniknout z Ďáblova trojúhelníku a jejichž jedinou touhou je připravit o život každého piráta - a zejména Jacka. Jackovou jedinou nadějí na přežití je bájný Poseidonův trojzubec, ale pokud má mít šanci ho nalézt, musí přesvědčit ke spolupráci Carinu Smythovou (Kaya Scodelario), geniální a krásnou astronomku, a Henryho (Brenton Thwaites), tvrdohlavého mladého námořníka a člena královského námořnictva. Jedině s jejich pomocí má kapitán Jack, svírající v rukách pevně kormidelní kolo Umírajícího racka, své zoufale nicotné a zchátralé lodi, naději nejen zvrátit nepřízeň osudu, se kterou se poslední dobou potýkal, ale také zachránit si život ve střetu s nejmocnějším a nejděsivějším protivníkem, jakému byl kdy nucen čelit.

Může obsahovat menší spoilery!
Kino v poslední době láká na jeden skvělý film za druhým a ani v následujícím týdnech či měsících nehodlá přestat. Tentokrát jsme vyrazili na Piráty z Karibiku, na které jsem sice původně neplánovala jít do kina, ale nakonec jsem ráda, jelikož ve 3D vypadají moc dobře.

Piráty z Karibiku mám hrozně ráda. U Prokletí Černé perly se vždy dost pobavím a to i přesto, že ji znám snad už zpaměti. Johnny Depp coby kapitán Jack Sparrow si mě okamžitě získal a považuji ho za jednu z nejlepších filmových postav, i když Honza by se mnou razantně nesouhlasil.

Na pátý díl, který se u nás jmenuje Salazarova pomsta (i když nechápu proč, když v originále je to Dead Men Tell No Tals), jsem se těšila. Podle traileru to nevypadalo vůbec zle a také to zlé nebylo, i když mám za to, že tímto dílem by se již Piráti měli důstojně rozloučit. Ač mám tuhle ságu ráda, ne všechny díly si dokáží udržet vysokou kvalitu. Truhla mrtvého muže mě bavila, ovšem třetí díl mi přišel nudný a již u něj jsem si říkala, že by to stačilo. Čtvrtý díl si naštěstí reputaci napravil a tento poslední také nezůstává zrovna pozadu.

Film je samozřejmě opět plný vtípků a skvělého černého humoru. Sice ne všechny vtipné hlášky Jacka Sparrowa úplně fungují, ale ve většině případů se zasmějete a kde ne, tam nastoupí na scénu akce a dobrodružství. Jakmile se piráti dostanou na moře, je to nekonečná jízda, u které se nemůžete nudit. Vysoký rozpočet se zde vyplatil, grafika nádherná a efekty naprosto parádní.

Kromě již zmiňovaného Johnnyho Deppa a Geofrreyho Rushe coby Barbossy, se ve filmu objeví i nové postavy. Jednou z nich je Brenton Thwaites, který ztvárňuje syna Willa Turnera. Kaya Scodelario je další hlavní postavou a i když se ani jeden nevyrovná Orlandu Bloomovi a Keiře Knightley, tak mi vůbec nepřišli špatní. Kdo si mě ovšem získal na plné čáře, tak Javier Bardem.

Javier Bardem v roli záporáka Salazara neměl chybu. On a jeho mrtvá posádka mě neskutečně bavili. Zkrátka mám asi úchylku na zombie a další mrtvoly. Byl opravdu nechutný a všichni mrtví muži dokonale graficky zpracování. Musím přiznat, že Salazar se mi ze všech předchozích záporáků líbil asi nejvíce.

Potěšil mě návrat starších postav a to zejména proto, že zrovna Keiru Knightley jsem vůbec nečekala. A Orlandu Bloomovi to sluší snad ještě více než v prvních dílech.

Piráti mě mile překvapili. Jsou vtipní, zajímaví a akční s bezvadnou grafikou. Pokud se nového dílu obíváte, vůbec nemusíte.
Hodnocení 4*


Jaký je Váš názor na Piráty?
Už jste film viděli?

1 komentář:

  1. Skvělý tip :) Trochu jsem se toho nového dílu obávala, čtvrtý už nebyl tak povedený, jako předchozí :) Tak o to větší mám radost, když vím, že se bát nemusím a noví Piráti stojí za zkouknutí :) Určitě se na ně do kina chystám. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat