Follow Me @Charmedka

07.02.17

Knižní hitparáda - Leden 2017

Začátek roku je vždy velmi úspěšný. Loni jsem začínala s deseti knihami a letos je to o pouhou jednu knihu méně. Doufala jsem tedy v tu desítku, ale na poslední knize jsem se zasekla, nevadí. Devítka je krásné číslo a doufám, že budu v tomhle duchu pokračovat i nadále.

Koukám, že jsem četla samé série. Některé jsem ukončila, jiné započala a v některých pokračuji i nadále. Ale už bez okecávání, vrhneme se na to.


 
Nejlepší kniha  
Vánoční říše (Joe Hill) 
Proč: I když jsem Vánoční říši nehodnotila plným počtem hvězdiček, je to rozhodně nejlepší kniha. Skvělý příběh, super postavy, hororový konec a i když je kniha pořádná bichle, přečetla jsem ji během chvilky. Rozhodně plánuji další knihy od Joe Hilla.
Nejhorší kniha
Pistolník (Stephen King)
Proč: První díl Temné věže je hodně zvláštní. Byla jsem naprosto mimo a totálně ztracená v ději, absolutně jsem netušila, co se v knize děje. Ještě štěstí, že v dalším dílu je vše ve zkratce shrnuto.
Největší překvapení
Dítě Bridget Jonesové (Helen Fielding)
Proč: Kniha ani tak překvapením není, líbil se mi i předchozí třetí díl, takže jsem doufala, že čtvrtý díl zas neklesne kvalitně na úroveň prvních dvou.
Největší zklamání
Pistolník (Stephen King)
Proč: Ač Kinga miluji, z Temné věže jsem měla docela obavy a ty byly oprávněné. Nebýt to King, tak se asi do pokračování moc nevrhám.
Nejvtipnější kniha
Dítě Bridget Jonesové (Helen Fielding)
Proč: Příjemná oddechovka, u které jsem se párkrát od srdce zasmála. Bridget je stále stejná, vlastně žádná z postav se nijak nezměnila. Jednohubka, která zpříjemní jedno odpoledne.
Nejnudnější kniha
Prozřetelnost (Jamie McGuire)
Proč: Kniha se čte sice dobře, ale děj je naprosto o ničem. Po celou dobu knihy se tam skoro nic neděje. Čekala jsem boj mezi nebem a peklem a nic takového se mi nedostalo.
Nejnapínavější kniha
Vánoční říše (Joe Hill)
Proč: Tohle mě vážně bavilo. Nechtělo se mi ani knihu odkládat, jak jsem byla zvědavá, co bude na dalších stránkách.
Nejromantičtější kniha
Odhalená (Richelle Mead)
Proč: Závěr Sukuby určitě mohu označit za nejromantičtější knihu. To mi navíc připomíná, že ještě nemám sepsanou recenzi. Tahle série mě moc bavila a docela mě i mrzí, že skončila, ale v tomhle díle se mi konečně Seth alespoň trochu líbil.



Nejočekávanější kniha
Vánoční říše (Joe Hill)
Proč: Jakmile jsem zjistila, že Joe Hill je synem samotného mistra hororu Stephena Kinga, po knize jsem zatoužila ještě více. Jsem ráda, že jsem ji dostala k Vánocům a téměř hned se pustila do čtení.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Prozřetelnost (Jamie McGuire)
Temná věž (Stephen King)
Jestli zůstanu (Gayle Forman)
Proč: Prozřetelnost u nás bohužel nevyšla celá, poslední díl se rozhodlo zřejmě nakladatelství Yoli nevydat, což mě mrzí, protože bych ráda sérii ukončila. Temnou věž aktuálně čtu a Jestli zůstanu si určitě pořídím i druhý díl.
Nejlepší obálka
Zůstaň se mnou (Gayle Forman)
Proč: Filmová obálka téhle knihy se mi strašně líbí.
Nejhorší obálka
Odhalená (Richelle Mead)
Proč: Sukuba nijak extra hezké obálky nemá a bohužel i tenhle měsíc odnese tuhle kategorii.



Hrdina měsíce
Mia (Zůstaň se mnou - Gayle Forman)
Proč: Mia se po autonehodě probudí v příkopu a shlíží na sví mrtvé rodiče a nakonec i na svoje tělo. Zatímco její tělo leží v kómatu, její duše pozoruje svou rodinu a rozhoduje se, zda zůstane, nebo odejde. Nádherná kniha, velmi dojemná.
Pár měsíce
Georgina & Seth (Odhalená - Richelle Mead)
Proč: Krásné zakončení celé série a i když mi k sobě tihle dva nesedí, Georgině jsem štěstí přála.





Jak začal Váš rok?
Co všechno jste přečetli?

1 komentář:

  1. Gratuluju ke krásnému počtu! :) A už si fakt budu muset dát ten re-reading Sukuby, plánuju to už snad rok. :D

    OdpovědětVymazat