úterý 7. února 2017

Začátek roku je vždy velmi úspěšný. Loni jsem začínala s deseti knihami a letos je to o pouhou jednu knihu méně. Doufala jsem tedy v tu desítku, ale na poslední knize jsem se zasekla, nevadí. Devítka je krásné číslo a doufám, že budu v tomhle duchu pokračovat i nadále.

Koukám, že jsem četla samé série. Některé jsem ukončila, jiné započala a v některých pokračuji i nadále. Ale už bez okecávání, vrhneme se na to.


 
Nejlepší kniha  
Vánoční říše (Joe Hill) 
Proč: I když jsem Vánoční říši nehodnotila plným počtem hvězdiček, je to rozhodně nejlepší kniha. Skvělý příběh, super postavy, hororový konec a i když je kniha pořádná bichle, přečetla jsem ji během chvilky. Rozhodně plánuji další knihy od Joe Hilla.
Nejhorší kniha
Pistolník (Stephen King)
Proč: První díl Temné věže je hodně zvláštní. Byla jsem naprosto mimo a totálně ztracená v ději, absolutně jsem netušila, co se v knize děje. Ještě štěstí, že v dalším dílu je vše ve zkratce shrnuto.
Největší překvapení
Dítě Bridget Jonesové (Helen Fielding)
Proč: Kniha ani tak překvapením není, líbil se mi i předchozí třetí díl, takže jsem doufala, že čtvrtý díl zas neklesne kvalitně na úroveň prvních dvou.
Největší zklamání
Pistolník (Stephen King)
Proč: Ač Kinga miluji, z Temné věže jsem měla docela obavy a ty byly oprávněné. Nebýt to King, tak se asi do pokračování moc nevrhám.
Nejvtipnější kniha
Dítě Bridget Jonesové (Helen Fielding)
Proč: Příjemná oddechovka, u které jsem se párkrát od srdce zasmála. Bridget je stále stejná, vlastně žádná z postav se nijak nezměnila. Jednohubka, která zpříjemní jedno odpoledne.
Nejnudnější kniha
Prozřetelnost (Jamie McGuire)
Proč: Kniha se čte sice dobře, ale děj je naprosto o ničem. Po celou dobu knihy se tam skoro nic neděje. Čekala jsem boj mezi nebem a peklem a nic takového se mi nedostalo.
Nejnapínavější kniha
Vánoční říše (Joe Hill)
Proč: Tohle mě vážně bavilo. Nechtělo se mi ani knihu odkládat, jak jsem byla zvědavá, co bude na dalších stránkách.
Nejromantičtější kniha
Odhalená (Richelle Mead)
Proč: Závěr Sukuby určitě mohu označit za nejromantičtější knihu. To mi navíc připomíná, že ještě nemám sepsanou recenzi. Tahle série mě moc bavila a docela mě i mrzí, že skončila, ale v tomhle díle se mi konečně Seth alespoň trochu líbil.



Nejočekávanější kniha
Vánoční říše (Joe Hill)
Proč: Jakmile jsem zjistila, že Joe Hill je synem samotného mistra hororu Stephena Kinga, po knize jsem zatoužila ještě více. Jsem ráda, že jsem ji dostala k Vánocům a téměř hned se pustila do čtení.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Prozřetelnost (Jamie McGuire)
Temná věž (Stephen King)
Jestli zůstanu (Gayle Forman)
Proč: Prozřetelnost u nás bohužel nevyšla celá, poslední díl se rozhodlo zřejmě nakladatelství Yoli nevydat, což mě mrzí, protože bych ráda sérii ukončila. Temnou věž aktuálně čtu a Jestli zůstanu si určitě pořídím i druhý díl.
Nejlepší obálka
Zůstaň se mnou (Gayle Forman)
Proč: Filmová obálka téhle knihy se mi strašně líbí.
Nejhorší obálka
Odhalená (Richelle Mead)
Proč: Sukuba nijak extra hezké obálky nemá a bohužel i tenhle měsíc odnese tuhle kategorii.



Hrdina měsíce
Mia (Zůstaň se mnou - Gayle Forman)
Proč: Mia se po autonehodě probudí v příkopu a shlíží na sví mrtvé rodiče a nakonec i na svoje tělo. Zatímco její tělo leží v kómatu, její duše pozoruje svou rodinu a rozhoduje se, zda zůstane, nebo odejde. Nádherná kniha, velmi dojemná.
Pár měsíce
Georgina & Seth (Odhalená - Richelle Mead)
Proč: Krásné zakončení celé série a i když mi k sobě tihle dva nesedí, Georgině jsem štěstí přála.





Jak začal Váš rok?
Co všechno jste přečetli?



Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This
autor Charmedka
vydáno 2/07/2017
reakce 1 komentář
štítky , ,


1 komentář:

  1. Gratuluju ke krásnému počtu! :) A už si fakt budu muset dát ten re-reading Sukuby, plánuju to už snad rok. :D

    OdpovědětVymazat