Follow Me @Charmedka

09.02.17

Měsíční chvástačka - Leden 2017

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.

Nedávám si předsevzetí, přesto jsem si říkala, že v tomhle roce se pokusím nakupovat co nejméně knih, stále jich mám totiž doma na čtení opravdu hodně, a když už utrácet, tak hlavně doplňovat série. Za leden mám tři nové kousky, což není špatné číslo a ke každé knize mám velmi dobrou výmluvu :D

Koupené knihy

Nenakupovat, to jsem porušila hned na začátku měsíce, ale kniha Pod kupolí je sama o sobě velkou omluvou. Kniha už se u nás nedá sehnat. Sháněla jsem ji opravdu dlouho a když jsem konečně na ní narazila v bazaru na databazeknih.cz, neváhala jsem. I s poštou mě vyšla asi na 450Kč, což je sice hodně, ale ne za tenhle poklad.

Knihy darované

V Levných knihách se objevil druhý díl ze série Zrzka, který mi chyběl, takže mi pro něj kamarádka hned skočila a já mám díky ní sérii kompletní. Omluva teda rovnou dvojnásobná, knihu jsem dostala a navíc patří do série.

Recenzní výtisky

Po delší době jsem si také vybrala recenzní výtisk od knihcentrum.cz a to poslední díl Bridget Jonesové. Kniha byla moc fajn, příjemná oddechovka, která pobavila a během jednoho odpoledne jsem ji slupla. Recenzi již najdete na blogu. Takže další kompletní série, dokonce i přečtená, což mě těší.

Co Vaše lednové přírůstky?

4 komentáře:

  1. Jojo, sehnání knihy, která je normálně k nesehnání, vždycky potěší, takže gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pod kupoli by mohlo byt zajimave. Skoda, ze nemam odvahu znovu zkouset Kinga...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Kinga bezmezně miluji. Jaká kniha Tě odradila?

      Vymazat