Follow Me @Charmedka

07.01.17

Leden s Yoli


Jistě jste již zaznamenaly projekt, který pořádá Eliška z Knižního světa. Každý měsíc je věnován určitému nakladatelství, to znamená, že v tom daném měsíci by jste měli přečíst co nejvíce knih právě z vybraného nakladatelství. Samozřejmě můžete číst i jiné knihy.

Leden je věnován nakladatelství Yoli. Sice jsem teď měla v plánu číst Temnou věž od Kinga, ale jelikož film jde do kin až v červenci, tak na celou sérii mám fůru času a můžu se věnovat i jiným knihám. Proto jsem se rozhodla i v lednu do projektu zapojit.

Z Yoli moc knih nemám, určitě to ale není tím, že by vydávalo nezajímavé tituly, naopak. Spousta knih mě láká, ale zkrátka ještě jsem se k nim nedostala. Doma mám tři nepřečtené knihy z tohoto nakladatelství, které bych tedy ráda v lednu přečetla. Články a recenze týkající se ledna, najdete na sociálních sítích pod #ledensyoli

Jako první tu mám dva díly série Prozřetelnost. Série nemá nijak skvělé hodnocení, přesto se na knihy těším a přiznám se, že čekám docela hodně. Od Jamie McGuire jsem četla Červený vrch a byl skvělý. Prozřetelnost by měla být paranormální romance, tak uvidíme, jak mi sedne.

Jako poslední tu mám knihu Zůstaň se mnou, kterou jsem si chtěla přečíst hlavně kvůli stejnojmennému filmu, ve kterém hraje moje oblíbená Chloe Grace Moretz. I od této knihy očekávám hodně a doufám, že mě nezklame. Bohužel její pokračování zatím nevlastním.

Zapojíte se také?
Četli jste některou z knih?

10 komentářů:

  1. At se ti pekne cte :-) Prozretelnost mam doma taky, ale zatim jsem to necetla...

    OdpovědětVymazat
  2. Zapojím se také, i když mám zrovna v plánu jen dvě knížky od Yoli, Nedej se a Labyrint :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se zapojím, ale stihnu asi jen jednu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prozřetelnost mám také doma, ale ještě nevím, zda se do ní budu pouštět, každopádně pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat