Follow Me @Charmedka

11.12.16

Lauren DeStefano - Horečka

Spisovatel: Lauren DeStefano 
Originální název: Fever
Série: Zahrada nesmrtelnosti
Díl: 2.
Počet stran: 352
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2012 
Nakladatelství: Fortuna Libri
Vazba knihy: Vázaná

Pokračování mrazivého románu Past. Rein je opět v akci. Po útěku ze sídla se dostane do zajetí ke kuplířce, avšak odhalí její úmysly a začne opět vzdorovat. Jak dopadne strastiplná cesta k Rowanovi? Vaughn je rozhodnutý přivést Rein zpět do sídla za každou cenu. Tentokrát jde Rein o všechno.

Něco ke knize

Rein je společně s Gabrielem na útěku, jejich cílem je Manhattan, kde jak doufají, najdou Reinina bratra.  Jenže cesta je to dlouhá a nebezpečná a brzy se ukáže, že svět není tak kouzelný, jak Rein Gabrielovi vyprávěla.

Hned při první příležitosti se dostanou do lunaparku, kde Madam provozuje nevěstinec a svoje dívky prodává každému, kdo zaplatí. A krásná Rein by byla velkým lákadlem. Rein rozhodně nemá v plánu uvíznout v dalším vězení a vymýšlí plán na útěk. Jak se ale ukáže, Madam není jediným problémem.

Velmi brzy Rein začíná sužovat horečka. Její čas ale ještě nevypršel, je možné, že by i v tomhle měl prsty proradný Vaughn? Vaughn rozhodně nemá v plánu nechat manželku svého syna uniknout a je jí neustále v patách.

Moje hodnocení a dojmy

Po prvním dílu, který mě naprosto pohltil, jsem se okamžitě pustila do pokračování této originální série. Druhý díl začíná přesně tam, kde první díl skončil a to útěkem Rein a Gabriela. Anotace slibovala pořádnou jízdu a já se na čtení opravdu těšila.

Bohužel druhý díl ztrácí ono kouzlo dílu prvního. Horečka je za mě rozhodně mnohem akčnějším a napínavějším dílem, avšak neuhranula mě tolik. Jen co se Rein dostane do lunaparku, příběh začne pokulhávat. Naštěstí se to přibližně za půlku zas zlepšilo a čtení jsem si užívala.

Kniha je plná fňukání, beznaděje, hrdinové jsou nemocní, takže blouzní a člověk se pomalu ztrácí. Ovšem moje sympatie vůči Rein se nezměnily. Naopak Gabriel mi moc nesedí, sice je kladnou postavou a kvůli Rein skočil do neznáma a vzdal se toho jediného, co znal, ale já mu moc nevěřím, ani nevím proč.

Co ale autorce nemůžu upřít, tak právě postavy. Jejich charaktery jsou dokonale propracované a ke každé z nich si vytvoříte určitý vztah. Nemluvím pouze o hlavních postavách, ale i o těch, které v knize nemají až tolik prostoru.

I když mě druhý díl tolik nechytl, je rozhodně akčnější a jde znát, že příběh pomalu graduje. Konec je naprosto dokonalý, končí to v tom vůbec nejlepším a šíleně mě štve, že Fortuna Libri se rozhodla poslední díl nevydat. Zajímavá a čtivá série, kterou bych ráda zakončila a hodně těžko se mi smiřuje s nedovydáním.


2 komentáře:

  1. Knížku mám doma, ale ne a ne se k ní dostat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem opět ta černá (a šťastná) ovce, které se druhý díl strašně líbil :D
    Taktéž mě štve, že u nás tato série nedovyšla, protože si to rozhodně zaslouží a navíc ten konec dvojky... :(

    OdpovědětVymazat