Follow Me @Charmedka

29.09.16

Soutěž o audioknihu Nabíječ

Krásný den,
také si říkáte, že tu dlouho nebyla žádná soutěž? Tak to máte naprostou pravdu. A jelikož si strašně vážím toho, že na můj blog chodíte, čtete ho a komentujete, ráda bych Vás alespoň malinko odměnila. Soutěžit se nebude o klasickou knihu, ale doufám, že i audiokniha Vás potěší.

Výhra bude audiokniha Nabíječ, první díl z erotické série Cocktail, kterou čte Sára Saudková. Nahrávka má 12h 10min. Výhra je úplně nová, originálně zabalená.

Pravidla:
1. Sledovat blog přes GFC
2. Mít doručovací adresu v ČR
3. Napsat email, kam Vás budu v případě výhry kontaktovat

Nepovinné:
1. Za sledování FB stránek můžete přidat druhý komentář a zvýšit tak svoje šance na výhru

Soutěž trvá od 29.9. - 14.10.2016. Výherce poté vyberu pomocí random.org.

Takže přeji mnoho štěstí :)

9 komentářů:

  1. 1. Sleduji (Michaela Rubášová
    2.mám
    3. kniznidenicek.blog@gmail.com
    4. sleduji i FB

    OdpovědětVymazat
  2. Za sledování stránek přidávám druhý koment :-) Díky za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Nessa Black
    2. Mám
    3. Sara.Kopalova97@seznam.cz
    4. Sleduji i na Fb - Sára Nessa Kopalová

    Díky za soutěž..:)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. GiraffeAndy
    2. mám :)
    3. zirafaandy@seznam.cz

    Super soutěž, Nabíječe chci zkusit, prý je to hodně vtipné... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak na FB tě také sleduji (Andrea Čapková). :))

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terka Černá
    Mám:)
    Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Míša Veselá
    2. mám
    3. blue.ghost11@seznam.cz

    Tuhle sérii miluju, takže bych se vůbec nebránila mít ve své sbírce i audioknihu :D

    OdpovědětVymazat
  8. a na fb sleduji také jako Míša Veselá, takže zde je i druhý koment :)

    OdpovědětVymazat