Follow Me @Charmedka

04.07.16

Měsíční chvástačka - Červen 2016

Meme pořádané Judit.
Jde o to, ukázat knihy, jsme za daný měsíc získaly. Ať už koupily, dostaly darem nebo k recenzi.


Krásný den,
dnes jsem tu s novým článkem a to měsíční chvástačkou. To také znamená, že další měsíc je fuč a máme dokonce už červenec. Většina z Vás se jistě nemohla dočkat, jaké máte plány na prázdniny? Prázdniny sice nemám, ale přesto jsem se na léto těšila a čeká mě dost volna. Mimochodem i teď si užívám dovču, sice v poklidu doma, ale i tak si volna cením. Pořádná dovolená mě čeká až v druhé půlce měsíce.

Ale už k červnovým přírůstkům. Těch je obrovská hromada a nemám pro ně jedinou, ani malinkou omluvu. Možná by se dalo přihlídnout k tomu, že jsem vše kupovala ve slevách či v Levných knihách. Ale ne, ani to mě neomlouvá. V dalších měsících nemám už v plánu nic kupovat, jelikož se mi stále nedaří snížit počet nepřečtených knih a to i přesto, že čtu opravdu hodně.


Koupené knihy
Slevy na buxu jsou zlo. Objednávala jsem již před nějakou dobou a v červnu jsem opět neodolala. Hlavně když v akci byla spousta dílů, které mi chybí v sérii. Zaslíbení je závěrečný díl andělské trilogie, který jsem chtěla již posledně, ale už nebyl. Konečně se znovu naskladnil a opět za krásných 19Kč. Konečná volba mi také chyběla, jedná se opět o závěrečný díl, tentokrát série Údolí stínů, což je moc prima fantasy. Školu noci konečně budu mít brzy kompletní, ještě sehnat poslední díl výhodně a hurá, budu ji mít za sebou.

Bez dechu je novela k sérii Drakie, tohle byl vůbec nejdražší kousek v objednávce a zároveň i nejtenčí, opravdu jednohubka. Angelopolis je druhý díl další andělské série, ještě jsem nečetla ten první, ale když už mám oba, brzy se do ní pustím.

Richelle Mead naprosto zbožňuji, takže když jsem našla Věk X ve výprodeji, ihned letěl do košíků. Vůbec nechápu, proč jsem tuhle sérii po vydání nechtěla. Jsem na ní dost zvědavá, moc netuším, co čekat. Překvapilo mě, že knížky jsou poměrně tlusté, tak snad budou bavit.

A z buxu se přesouváme do Levných knih, které mě v poslední době likvidují. V posledních pár měsících tam mají opravdu úžasné kousky a snad v každých novinkách se najde něco, co mám dlouho na wishlistu. Od Jamie McGuire jsem si tam knihy kupovala před pár měsíci, ale série Prozřetelnost mi unikla. I když nemá moc dobré hodnocení, těším se na ní.

Sérii Les rukou a zubů jsem si naprosto zamilovala, možná to dokonce byla moje první zombie kniha, ale k poslednímu dílu jsem se furt nedostala. Levné knihy mě strašně potěšily, protože díky nim ho konečně mám. Také jsem sáhla po třetím dílu Zrzky. Chybí mi druhý, ale ten už se dosežene. Tohle je jediné, co mi na LK vadí, že kolikrát vydává díly na přeskáčku a ne rovnou celou sérii, škoda.

Také nakupujete rádi na buxu?
Co přibylo Vám?

2 komentáře:

  1. Taky jsem si zabehla pro Proroctvi a Prozretelnost, snad budou stat za to. Drakii uz mam delsi dobu... Na Richelle jsem koukala ve vyprodejich, ale nikdy jsem nic od ni necetla, tak se mi to nechtelo kupovat hned po celych seriich, kdybych byla zklamana... Kazdopadne krasne poctenicko...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Angelopolis mám také společně s prvním dílem doma a stejně jako ty bych se k nim chtěla brzy dostat :)
    Školu noci mám kompletní, ale četla jsem jen prvních pět dílů a nepamatuji si je, takže bych si chtěla dát re-reading a pak v sérii pokračovat :)
    Richelle mám kompletní (až na Neslyšno) na čtečce a ještě jsem se ani k jedné knize od ní nedostala (Vampýrskou akademii chci rozečíst teď o prázdninách) a Věk X nebo spíše první díl jsem si ve výprodeji pořídila taky :)
    Prozřetelnost i Proroctví jsem si v LK pořídila asi před měsícem a poslední dobou se divím, jaké kousky tam nacházím :)
    Les rukou a zubů jsem si tam chtěla pořídit kompletně, ale přišla jsem v nějakém divném dnu, kdy tam neměli absolutně nic :(
    Pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat