Follow Me @Charmedka

06.07.16

Knižní hitparáda - Červen 2016

Krásný den,
jak si užíváte prázdniny? Knihy, které mi přibyly v červnu, jsem Vám již ukázala a je tedy nejvyšší čas představit knihy, které jsem zvládla přečíst. Začátek měsíce vypadal docela bídně a moc velký seznam jsem nečekala. Nakonec jsem se zřejmě nějak rozečetla a jsem opět na krásném číslu deset. Desítka se mi povedla už tuším v dubnu a pro mě to je naprosto úžasný počet.

Bohužel červenec to celé zkazí, samé volno a to já prostě nečtu. Teď mám pomalu dva týdny volno, kdy knihu v podstatě neotevřu a pak u moře čtu minimálně. Čili v srpnu budu číst snad i po nocích :D Až na jednu výjimku jsem četla jen samé fantasy. Konečně jsem se dostala k některým knihám, které už v knihovně čekají šíleně dlouho a také k dočtení pár sérií.




 
Nejlepší kniha  
Konečná volba (C. C. Hunter) 
Proč: Závěrečný díl série Údolí stínů mě vůbec nezklamal. Celá tahle série je podle mě moc povedená. Sice se jedná o čtení pro mladší čtenáře, ale já se přesto bavila. Sympatické postavy, zajímavý děj, moc hezké zakončení.
Nejhorší kniha
Krvavý písek (M. T. Majar)
Proč:Naopak tahle série mi nesedí vůbec. První díl byl sice o ničem, ale dal se číst. Krvavý písek je rozhodně dějově zajímavější, ale celé to zpracování mi vadí. Je to šíleně vulgární a brutální. Zabíjení, znásilňování, vše je tak syrové, že se to prostě číst nedalo.
Největší překvapení
Zaslíbení (Alexandra Adornetto)
Proč: Další závěrečný díl, tentokrát série Záře, která se věnuje andělům. Průměrná série, která neurazí, ale ani nenadchne. Překvapivě mi ale poslední díl přišel nejlepší. Bylo to napínavé, romantické a já byla hodně zvědavá, jak celý tenhle příběh skončí. 
Největší zklamání
Anna krví oděná (Kendare Blake)
Proč: Na tuhle knihu jsem se šíleně těšila a podle vysokého hodnocení a kladných recenzí jsem i dost očekávala. Mám velmi ráda téma duchů, navíc nádhera obálka, vůbec by mě nenapadlo, že mě kniha zklame. Bohužel, rozhodně se řadí mezi největší zklamání letošního roku. Děj možná zajímavý, ale jeho zpracování bídné.

Nejvtipnější kniha
Dědička (Amanda Hocking)
Proč: V této kategorii jsem měla docela velký problém, jelikož jsem žádnou vyloženě vtipnou knihu nečetla. Možná by se sem hodilo Koho miluješ, ale ta ve většině případů byla vážná a nudná. Všechny postavy naprosto skvělé a občas se člověk malinko zasmál.
Nejnudnější kniha
Fantastická zvířata a kde je najít (Joanne Rowling)
Proč: Pokud je něco horšího než Anna krví oděná, tak je to její pokračování. U Dívky z nočních můr jsem si pěstovala malinkou naději, že alespoň prostředí pekla bude stát za to, jelikož i tohle téma mě ve většině případů baví. Tenhle případ to rozhodně není.
Nejnapínavější kniha
Krvavý písek (M. T. Majar)
Proč: Trošku ironie, že nejhorší kniha je zároveň tou nejnapínavější. Děj byl docela napínavý. Gang, který unáší vlčí samice a využívá je ke svým zvráceným plánům. Jak jsem ale psala, je to brutální a já si cestu k této sérii nenašla.
Nejromantičtější kniha
Zaslíbení (Alexandra Adornetto)
Proč: Člověk a anděl, kteří se od první chvíle milují a nakonec poruší veškerá pravidla nebe a vezmou se. No není to romantika, vzepřít se samotnému Bohu pro lásku?! :) 



Nejočekávanější kniha
Anna krví oděná (Kendare Blake)
Proč: Knihu jsem chtěla od chvíle, kdy vyšla. Sice trvalo než jsem se k ní dostala, ale to je u mě naprosto běžné. Po přečtení bych si klidně počkala ještě déle.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Svět Tryllů (Amanda Hocking) 
Anna (Kendare Blake)
Proč: Obě série jsem objevila a zároveň i dočetla, což je super, jelikož se neřadí na nekonečný seznam rozečtených sérií. Svět Tryllů se čte moc dobře, i když mě tolik neuchvátil, během čtyř dnů jsem přečetla všechny tři knihy. Anna naštěstí není moc tlustá, takže se také přečte hne.
Nejlepší obálka
Anna krví oděná (Kendare Blake)
Proč: Obálka je naprosto dokonalá, nemám co bych vytkla.
Nejhorší obálka
Krvavý písek (M. T. Majar)
Proč: Naopak Krvavý písek se mi moc nesedí. Obálka mi přijde hrozně laciná.



Hrdina měsíce
Tori (Krvavý písek - M. T. Majar)
Proč: Za to všechno, co přežila a nesrazilo ji to, si zaslouží tenhle titul.
Pár měsíce
Bethany & Xavier (Zaslíbení)
Proč: Jak jsem psala výše, kvůli lásce se vzepřeli nebesům a byli ochotni pro ni obětovat cokoliv,  vlastní život.







Znáte některou knihu?
Co jste přečetli Vy?

1 komentář:

  1. Svět tryllů naprosto miluji :3
    Docela se bojím co Anna krví oděná přinese, protože jsem na ni opravdu velmi zvědavá :/
    Pěkné shrnutí :)

    OdpovědětVymazat