Follow Me @Charmedka

23.05.16

Jeaniene Frost - První rudá kapka

Spisovatel: Jeaniene Frost
Originální název: First Drop of Crimson
Série: Svět nočních lovců
Díl: 1.
Počet stran: 368
Rok vydání: 2011
Vydání originálu: 2010
Nakladatelství: Baronet
Vazba knihy: Vázaná s přebalem

Noc není pro smrtelníky bezpečná. Denise MacGregorová ví ze všech nejlépe, co se skrývá ve stínech - jejím nejlepším přítelem je poloupír Cat Crawfield, a ona sama již přišla o tolik, co by obyčejný člověk neunesl. Minulost její rodiny je zahalena tajemstvím a zasuta ve tmách, a jakýsi démon označil Denise za oběť.
Je tu však ještě záhadný a všemocný upír Spade, který se již staletí potlouká po zemi s úkolem chránit ty okouzlující lidi v ohrožení, i kdyby to mělo znamenat zničení vlastních soukmenovců. I když v jeho nejhlubších útrobách klíčí hlad po Denise a touha se jí zmocnit, Spade ví, že jej musí potlačit a čelit nočním můrám společně s ní.

Něco ke knize
Je to rok, kdy Denise zemřel manžel rukou upírů. Od té doby se zařekla, že s nadpřirozenem nechce mít už nic společného. Jenže osud je někdy zákeřný a krev si člověk nevybírá.

Denisinu rodinu teď obchází smůla, už dvě úmrtí v rodině. Naposledy mladá sestřenice, umřela na infarkt. Když cosi Denise zavraždí jejího bratrance přímo před očima a najednou se vypaří, nikdo ji nevěří a smrt policie uzavře jako srdeční selhání. Denise ví, co viděla.

Ještě tu noc se v jejím bytě objeví neznámý muž, samotný ďábel. Pro Denise má úkol, chce, aby našla jejího prapředka, se kterým uzavřel dohodu. Aby se Denise nemohla z úkolu vyvléct, označí ji ďábelskými značkami, které samotnou Denise postupně mění na ďábla. Denise se musí ponořit do světa nemrtvých, své nejlepší kamarádce, poloupírce Cat se nemůže dovolat, pomoct by mohl sexy upír Spade, kterého už nechtěla v životě vidět.


Moje hodnocení a dojmy
První díl ze série Svět nočních lovců vypráví příběh Denise, kamarádky Cat, která je hlavní postavou v původní sérii Noční lovci. Hodně jsem četla, že není potřeba mít původní sérii přečtenou, já si to nemyslím. Aby jste pořádně věděli, kdo Denise či Spade vůbec jsou a znali jejich životy, určitě doporučuji první čtyři díly Nočních lovců přečíst.

Kniha mě hodně mile překvapila a rozhodně mě chytla více než původní série. Denise je mi strašně sympatická, je chytrá, statečná a pro svoji rodinu nasazuje vlastní život. A Spade? To je typický sexy upír, který působí drsně, ale pro Denise je ochoten udělat cokoliv.

Mezi hlavními postavami to jiskří, ale jsem ráda, že se na sebe nevrhli hned na prvních stránkách. Denise stále chybí manžel a z nového vztahu má špatné svědomí. Manžela ji zabili upíři a teď by si s jedním měla něco začít? I když je zatraceně sexy, je to zvláštní.

V knize bylo pár detailů, které se mi moc nelíbily, nesedly mi, ale přesto knihu hodnotím velmi kladně. Je akční, napínavá. Nechybí v ní kapka erotiky a romantické linky. Postavy jsem si oblíbila, jen mi občas vadilo Spadeovo chování, v podstatě rozhodoval za Denise.

Knihu rozhodně doporučuji, ale také doporučuji přečíst si prvně původní sérii, ať netápete.

Žádné komentáře:

Okomentovat