Follow Me @Charmedka

16.03.16

Soutěž o antistresové omalovánky Cizinka

Milé čtenářky/čtenáři,
díky nakladatelství Omega tu mám pro Vás vůbec první soutěž na tomto blogu. Antistresové omalovánky jsou v poslední době hodně oblíbené, tak doufám, že někomu z Vás udělají radost. Jedná se o omalovánky na motivy úspěšné knihy Cizinka.

Omalovánky Cizinka jsou novinkou v nakladatelství Omega, pokud Vás zajímá menší náhled, můžete se podívat zde. Moc děkuji Omega za poskytnutí omalovánek do soutěže.


Rok vydání: 2016
Počet stran: 96
Vazba: brožovaný
Jazyk: čeština
Formát: 260x260 mm
Překladatel: Marie Fulková
Původní název: The Official Outlander Coloring Book
Krásný dárek nejen pro fanoušky knižní a filmové série Cizinka od autorky Diany Gabaldon.

V těchto úchvatných omalovánkách najdete 45 ilustrací, které Vás provedou životním příběhem Claire Randallové a Jamieho Frasera. Jejich barvami prosycený svět čeká jen na to, až se ho vydáte prozkoumat. Ponořte se do bujných zelených lesů Skotska, potkejte anglické vojsko v rudých uniformách a seznamte se s tradičními skotskými kilty.

Nechte se přenést do barevného světa roku 1743 a popusťte uzdu své fantazii!
Všechny překrásné černobílé obrázky pocházejí od renomovaných ilustrátorů jako je Alarcón, Yvonne Gilbert, Craig Phillips, Jon Proctor, Tomislav Tomić a Rebecca Zomchek.

Podmínky:
1. Sledovat blog přes GFC
2. Zajímá mě, zda jste propadli omalovánkám?
3. Uvést e-mail, kam Vás budu v případě výhry kontaktovat
4. Platí pro ČR

Nepovinné:
1. Sledovat nakladatelství Omega na facebooku (tento krok není povinný, ale určitě Omegu potěší a Vám neuteče žádná novinka)

Soutěž potrvá od 16.3. - 27.3. Poté vítěze vyberu pomocí random.org a budu kontaktovat na uvedený mail. To je vše, teď už jen zbývá držet si palce. Hodně štěstí:)

Ještě jednou moc děkuji nakladatelství Omega.

13 komentářů:

  1. Skvělá soutěž a snad se i ke knihám dostanu brzy :)
    PODMÍNKY:
    1, Sleduji jako Sea Book
    2, Jelikož mám stopku, tak jsem si je ještě nemohla objednat, ale čekají na mě v košíku :D
    3, seabook04@gmail.com

    NEPOVINNÉ:
    1, sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Už vlastním antistresové omalovánky a už mám čím dál tím míň prázdných stránek :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ada W.
    ada.jack@seznam.cz
    ano, omalovánky žeru, zvlášť ty antistresové se mi teď v období maturity hodí :D

    jinak Omegu sleduju už dlouho, ostatně jako všechny nakladatelství :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Lucy Lillianne
    2. Rozhodně ano, i když všechno co mám pochází jen od Johanny Basford. Je moje oblíbená, jiné už mě nelákaly tak moc.
    3. luculi@seznam.cz
    4. Omegu sleduji už dávno

    OdpovědětVymazat
  5. 1) Sleduju dlooouho! :) (czokies)
    2) Jo no, ale mě teda omalovánky berou už asi rok a půl (to kvůli tý práci ve školce :)) ). Nicméně z těch "knižních" omalovánek mám doma Mandaly a Toulky světem.
    3) KamkaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Sleduji jako Marky.
    2. Rozhodně ano - mám jich mraky a vybarvuju především u audioknih. Dokonce i moj hostitelská rodina mi jedny koupila k Vánocům, a to už je co říct!
    3. marky48dsp@gmail.com
    Děkuji moc za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jooo! Tak tohle je nejlepší soutěž letoška! Na tyhle omalovánky koukám už pár měsíců teda především jakožto fanynka ságy Outlander (...a především Jamieho :D). Nakladatelství Omega moc a moc chválím! Jinak omalovánky začínám vyznávat v poslední době asi jako mnoho žen. Je to super relaxace. Ještě jednou děkuji za soutěž!
    GFC: Aileen A
    e-mail: Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, antistresové omalovánky :)
    Přála jsem si je na Vánoce, ale nikdo mi je nenadělil a sama jsem si je zatím nepořídila, ale chtěla bych je :)
    Sleduji jako Veronika Pařízková
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC Jana Janotová, yanacze@yahoo.com
    Omalovánkám jsem propadla už v dětství a doteď si sem-tam něco vybarvím :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju jako Sedmikráska. E-mail: USedmikrasky zavináč seznam.cz.
    Antistresové omalovánky zatím doma nemám. Vybarvovala jsem si ale dávno předtím, než začaly AO frčet, mandaly ;-) Tyhle vypadají hezky, určitě bych je využila :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky,
    antistresové omalovánky mám moc ráda, koupila jsem jedny s tematikou Hry o trůny pro kamarádku. Sleduji tě jako hanicka.cica. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Antistresové omalovánky ještě nemám.
    Sleduji jako Marcela Lišková
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Ella88
    Už dlouho si chci nějaké pořídt, ale ještě jsem se k tomu bohužel nedostala. Nejvíc mě teď láká právě Outlander a nebo Harry Potter :)
    doubleinfinity.ella@gmail.com

    OdpovědětVymazat