Follow Me @Charmedka

09.11.15

R. K. Lilley - Vysoko (V oblacích) | RC review

Spisovatel: R. K. Lilley
Originální název: Mile High
Série: V oblacích
Díl: 2.
Počet stran: 312
Rok vydání: 2015
Vydání originálu: 2012  
Nakladatelství: Galatea
Vazba knihy: Vázaná s přebalem
James ukázal Biance temný a opojný svět vášně a bolesti. Probudil v ní její vlastní sexuální touhy se sklonem k masochismu. Zdálo se, že oběma tyto praktiky vyhovují a nacházejí v nich uspokojení, a tak žádný div, že se Bianca do neodolatelného pana Cavendishe bezhlavě zamilovala. Avšak démoni násilné minulosti, kteří ji neustále pronásledují, a zároveň nejistota Jamesových citů, dohnala Biancu k rozhodnutí vztah s Jamesem ukončit.

Uběhl už víc než měsíc od rozchodu, ale Biančiny city jsou stále stejně silné. Dokonce i ona si uvědomuje, že je jen otázkou času, kdy opět podlehne kouzlu podmanivého pohledu pana Cavendishe…

Něco ke knize
Když se na palubě letadla, kde Bianca pracuje jako letuška, objevil velmi bohatý a mocný James Cavendish, změnil se Biance život. James po ní zatoužil a jelikož patří k typům mužů, kteří dostanou to, co chtějí, Bianca mu dlouho neodolávala. Oba našli zalíbení nejen v drsnějších postelových praktikách, ale i sami v sobě.

Jenže před minulostí se utéct nedá a když dohnala Biancu, rozhodla se přerušit s Jamesem vztah. James je ale bez Bianci zoufalý a nehodlá se vzdát. A Bianca ví, že jakmile ho znovu uvidí, neodolá mu. Je ale možné, aby jejich vztah fungoval?


,,Neuplynulo ani čtyřiadvacet hodin a on mě měl zase omotanou okolo prstu. Bylo těžké se od něho držet dál, a to dokonce když řídil. Bylo to vzrušující a nebezpečné."


Moje hodnocení a dojmy
Může obsahovat spoilery!
Na pokračování této série jsem se neskutečně těšila. Celý rok od přečtení prvního dílu jsem netrpělivě čekala, až vyjde druhý a když už se blížil termín vydání, odpočítávala jsem pomalu dny. První díl se mi hodně líbil, prostředí letušek a pilotů je originální, hlavní postavy sympatické a erotické scény vzrušující, co více si přát.

Když jsem se pustila do druhého dílu, tak z prvních stránek jsem byla hodně zklamaná, upřímně se mi to vůbec nelíbilo. Prvně jsem se po roce musela chytit trošku v ději, což šlo poměrně dobře, ale přesto to nebylo úplně ono a to hlavně z jednoho důvodu - hlavní postavy.

U prvního dílu jsem chválila právě postavy, které mi naprosto sedly a já si je oblíbila, především Biancu. Byla chytrá, pracovitá, samostatná a rozumná. A tady? Vidí Jamese a stává se z ní nemyslící pitomá nána, která mu naprosto zobe z ruky a vůbec nemyslí. Vlastně i chování Jamese mi občas lezlo na nervy.


,,Dříve jsem si to neuvědomovala, ale čím víc mě od sebe odstrkoval, tím víc jsem ho chtěla. To možná proto mi uštědřil tuto lekci? Věděl snad, jaký to na mě bude mít efekt? Chtěl mi tím ukázat, jak moc mi na něm záleží a jak o něho stojím?" 


Obě hlavní postavy se chovaly hlavně jako dva puberťáci. Rozdat si to na veřejnosti před zraky všech kolegů? Proč ne, Jamesovi přece nelze odolat a James dá alespoň najevo, komu Bianca patří. Když si James nechal na záda vytetovat Bianci portrét a na prsa její jméno, tak jsem měla pocit, že si autorka dělá legraci. Tetovat si jméno na důkaz lásky mi přijde pitomé a tyhle důkazy naprosto neuznávám. A udělat to po nějakých šesti týdnech jejich vztahu/nevztahu, jako vážně? To, že s ní plánuje děti a nabídne jí bydlení po necelých dvou měsících, to bych ještě překousla, ale to ostatní mi vážně přijde hloupé a dětinské.

Když opustím od tohoto chování a nudném začátku, tak přibližně po padesáti stránkách už začla kniha být více čtivá. Postupně mě vtáhla úplně, James je sice kontrolou posedlý žárlivec a nechápu, jak to Bianca vydrží, ale bavilo mě to. Na druhou stranu jí snese pomalu sedmé nebe, v každém jeho bytě na ní čeká komplet vybavená šatna a nová garderoba a která holka by po tomhle netoužila. Zkrátka taková moderní Popelka.

I když v pokračování postavy trošku zpitoměly, tak přesto myslím, že série je dobrá. Erotické scény jsou opravdu povedené. Nepůsobí lacině ani vulgárně, ale jsou vzrušující tak, jak od erotického románu očekávám. A vlastně Vás i baví sledovat, jak se vyvíjí vztah Bianci a Jamese. A aby to nebylo tak jednostranné, i zde se minulost vrací a nedá hlavním hrdinům spát. Konec zůstal poměrně otevřený, takže opět láká k netrpělivému čekání na další díl.

Moc děkuji nakladatelství Galatea za poskytnutí recenzního výtisku.

2 komentáře:

  1. Vypadá to jako pořádně bláznivá knížka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavni postavy sice obcas nemysleli, ale pokud mas rada eroticke romany, je to super serie :)

      Vymazat