Follow Me @Charmedka

11.03.15

L. J. Smith - Lovec | RC review

Spisovatel: L. J. Smith 
Originální název: The Hunter
Série: Zakázaná hra
Díl: 1.
Počet stran: 224
Rok vydání: 2015
Vydání originálu: 1994
Nakladatelství: Fragment
Vazba knihy: Brožovaná
Když vcházela do obchodu, myslela si, že jen koupí dárek k narozeninám a zase půjde. Prodavačovy bledě modré oči ji ale zcela uhranuly. Když odcházela, v ruce nesla HRU a také mrazivou jistotu, že ten pohled neviděla naposled.
Na oslavě Tomových narozenin začne Jenny společně s ostatními novou Hru hrát. Večer plný zábavy se však změní v noc hrůzy a posedlosti láskou. Hra se totiž pro sedm přátel stane novou realitou, které vládne Julian – Princ stínů. Démonický prodavač z obchodu, nemilosrdný lovec, který se nezastaví před ničím.
Zakázaná Hra začala a kdo prohraje, zaplatí…

Něco ke knize
Jenny má za úkol vymyslet plán na oslavu narozenin jejího přítele Toma. Jenže původní plán nevyšel kvůli počasí a tak zoufalá Jenny zamíří do nebezpečné čtvrti s nápadem sehnat společenské hry. Brzy si ale všimne, že jí pronásledují dva chlápci. Ve saze jim utéci objeví obchod s názvem Další hry, kterého si nikdy nevšimla. Už jen vchod je divný a uvnitř je to ještě podivnější, o prodavači ani nemluvě. Je nádherný, ale takovým zvláštním způsobem. I když je krásný, nemá z něj ani z celého místa dobrý pocit.

Nabídne ji hru, Jenny se nemůže od krabice odtrhnout, přitom je to obyčejná bílá krabice. Přesto si ji koupí a to i bez toho, aniž by si přečetla o čem hra je.

Doma má silný pocit, že se musí hry zbavit, ale Toma velmi zaujme a i ostatní členy party. Za úkol je postavit patrový domek a do každého patra jeden z nich musí nakreslit svojí největší noční můru. Všichni musí odpřísahnout pravidla hry, která jsem velmi podivná, ale co by se mohlo stát, je to jen hra.

Ale už na začátku hry je jasné, že se zapletly do hry, která je může stát život. Princ stínů Julian se vrátil.


Moje hodnocení a dojmy
Na tuhle knihu jsem netrpělivě čekala od doby, kdy jsem si všimla, že má vyjít nová série od L. J Smith. Ne že bych očekávala něco skvělého, přece jen, četla jsem všechny ostatní její knihy a jsou to povětšinou průměrné, nenáročné knihy. Přesto mě tahle zaujala a podle anotace vůbec nevypadala zle.

Kniha byla v originále vydána před dvaceti lety a já nechápu, proč to tak trvalo, než se dostala k nám. Nikdy by mě nenapadlo, že L. J. Smith napíše knihu, která by mě fakt chytla a já z ní byla naprosto nadšená. I když kniha vypadala dobře, až takové naděje jsem do ní nevkládala.

Jenže už od první stránky jsem se nemohla od knihy odtrhnout. Je to nenáročné čtení jako všechny ostatní. Čte se tedy dobře, kniha je tenká, takže ji zvládnete klidně za jedno odpoledne. Nápad s hrou je ale geniální, fakt jsem hltala stránku za stránkou a čekala, co bude dál. Nenáročná, ale zajímavá a vážně Vás strhne. Já jsem z ní nadšená a chci co nejdřív její pokračování.

Navíc jsou v knize sympatické postavy. Jenny je sice někdy ukňouraná, ale oprávněně a není to protivné. Chce zachránit přátelé a přítele Toma, není vůbec sobecká a myslí jí to. Hodně jsem si ale oblíbila její kamarádku Dee, která má v knize také dost prostoru. Ta je velmi odvážná a ironická, to se mi líbí.

Kromě samotné hry a nočních můr se dozvídáme i více o rodině Jenny, což je také pěkné okořenění knihy. Napětí, tajemno, noční můry..Za mě paráda.

Moc děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.

3 komentáře:

  1. Skvělá recenze :D Tohle vypadá na zajímavé čtení a snad i lepší než Upíří deníky, které mě moc ,jako knížky, nenadchly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Upíří deníky nesnáším.. ale tahle kniha mě láká od doby co vím že je v češtině.. :) Skvěla recenze, navnadila si mně ještě víc než ostatní, snad se k ní taky dostanu..

    OdpovědětVymazat
  3. Ami: Já nevím, ale já knihy od této autorky nemám moc ráda, ale je fakt, že jsem na ni koukala, jestli by nestála za to. Takže nevím, ale ta obálka je skvělá!
    Hezká recenze :)

    OdpovědětVymazat