Follow Me @Charmedka

07.03.15

Knižní hitparáda - Únor 2015

Krásné sobotní ráno,
s únorovým shrnutím jsem tu trošku pozdě, ale lepší pozdě než nikdy. :)
V lednu se mi povedlo přečíst krásných deset knih. Bohužel únor byl slabší, ale na druhou stranu ne o tolik. Přece jen, jedná se o nejkratší měsíc a to se projevit musí :D Navíc jsem měla dva dny volna a to nečtu doma téměř vůbec a nejvíce mě brzdila únava. Už by to chtělo léto, sluníčko a teplo. V tomhle počasí jsem věčně unavená a nejraději bych jen spala.
 
Nejlepší kniha 
Lovec (L. J. Smith) 
Proč: Nikdy by mě nenapadlo, že knihu od L. J. Smith označím jako nejlepší, ale je to tak. První díl ze série Zakázaná hra mě opravdu bavil a já se od knihy nemohla odtrhnout.
Nejhorší kniha
Narcis v řetězech (Laurell K. Hamilton)
Proč: Sérii Anita Blake mám ráda, bohužel tenhle díl nedosahuje takových kvalit jako díly předchozí. Téměř nic se tam neděje, detektivní zápletka je až někde v pozadí a jediné, co se řeší, tak je chuť a touha Anity a taková Anita se mi nelíbí.
Největší překvapení
Spojení (L. J. Smith)
Proč:V únoru L. J. Smith válí :D Stefanovy deníky se mi nijak zvláště nelíbily, proto pustit se do posledního dílu mi docela trvalo. Kniha mě ale hodně překvapila, je to nejlepší díl ze série.
Největší zklamání
Narcis v řetězech (Laurell K. Hamilton)
Proč: Od Anity jsem zkrátka čekala něco víc, nebo alespoň to, co nabízela vždy.

Nejvtipnější kniha
Narcis v řetězech (Laurell K. Hamilton)
Proč: Ač zklamání a nejhorší kniha měsíce, tak smysl pro ironii se Anitě stále upřít nedá.
Nejnudnější kniha
Robin Hood (Alexandre Dumas)
Proč: V únoru tu má zastoupení i klasická literatura a to konkrétně Robin Hood. On je to příběh hezký, ale celá kniha je stále dokola o tom samém a i když není nijak tlustá, tak i nějakých 240 stran je poměrně dost na to, že se tam zas tolik neděje.
Nejnapínavější kniha
Lovec (L. J. Smith)
Proč: Už od začátku jsem byla napnutá, jak to celé vlastně dopadne a příběh s hrou je naprosto skvělý a napínavý.
Nejromantičtější kniha
Lovec (L. J. Smith)
Proč: Tak zrovna tahle kategorie je hodně obtížná, žádnou vyloženě romantickou knihu jsem nečetla. Přemýšlela jsem ještě nad knihou Angel, ale ta také romantická moc nebyla. Takže nakonec Lovec, kvůli lásce vznikla hra.




Nejočekávanější kniha
Alfa a Omega (Patricia Briggs)
Proč: Když jsem viděla, že vyjde nová kniha od L. J. Smith, okamžitě jsem věděla, že si ji musím přečíst a nemohla se jí dočkat. Byla jsem hodně zvědavá.
Knižní série objevená v tomto měsíci
Zakázaná hra (L. J. Smith)
Angel Summerová (Katie Price)
Proč: Zakázaná hra, chci další díl. A Angel Summerová není také špatné, příjemné oddechové čtení, které mě bavilo.
Nejlepší obálka
Spojení (L. J. Smith)
Proč: Obálky s motivem seriálu Upíří deníky se mi líbí a tahle je opravdu moc hezká.
Nejhorší obálka
Lovec (L. J. Smith)
Proč: Nepřijde mi vyloženě ošklivá, ale ze všech ostatních je nejméně povedená. Podle mě by nemusela na sobě mít tolik nápisů a bylo by to o kapku lepší. 



Hrdinka měsíce
Angel Summerová (Čekání na lásku - Katie Price)
Proč: Žádný boj s upíry, démony a kdovíjakou jinou havětí. Hrdinka ale proto, že bojovala s poporodní depresí, která ji pomalu stála manželství, vztah s dcerou a boj to byl pro Angel opravdu těžký. Tahle kniha byla super a velmi mě bavila, protože se hodně točila právě kolem její nemoci.
Pár měsíce
Jenny a Tom (Lovec)
Proč: Stejně jak u nejromantičtější knihy, tak i zde byl problém vybrat, opět jsem ale zvolila Lovce. Jenny s Tomem chodí snad odjakživa a opravdu se milují, ona snad nikdy nepochybuje







Co jste přečetly vy?
Jaká kniha se Vám nejvíc líbila? Znáte některou z těchto?

Žádné komentáře:

Okomentovat